דו”ח חדש של חטיבת המסחר האלקטרוני של חברת Adobe: המסחר האלקטרוני האמריקני צפוי להגיע בשנת 2022 להיקף של 1 טריליון דולר – לראשונה

08:57 16.03.2021

קטגוריות: מסחר אלק'/נייד

תגים:

דו”ח חדש של חטיבת המסחר האלקטרוני של חברת Adobe שפורסם ב- 15 במארס 2021 אומר כי המסחר האלקטרוני האמריקני צפוי להגיע בשנת 2022 להיקף של 1 טריליון דולר.

לדברי עורכי הדו”ח, מגיפת קורונה הגדילה את השופינג המקוון האמריקני בהיקף של 183 מיליארד דולר.

עוד עולה מהדו”ח כי מחודש מארס 2020 ועד לחודש פברואר 2021 הוציאו הצרכנים האמריקנים באופן מקוון 844 מיליארד דולר.

בשנה הקלנדרית 2020 – היקף ההוצאות היה 813 מיליארד דולר, גידול של 42% לעומת 2019.

עוד אומרת אדובי כי מגיפת קורונה היוותה “צעד נדיר של שינוי בהוצאות המקוונות שהוא שווה ערך לזינוק של 20%” וכי ההשפעות מקורונה יימשכו בחודשים הקרובים גם אם תופעות קורונה ילכו ויצטמצמו.

במהלך החודשים ינואר ופברואר 2021 הסתכמו ההוצאות הצרכניות בארה”ב ב- 121 מיליארד דולר. מדובר בגידול שנתי בשיעור של 34% לעומת שני החודשים הראשונים של שנת 2020.

בתקופה זו, שיטת “רכוש עכשיו ושלם מאוחר יותר” [buy-now-pay-later] גדלה בשיעור של 215% בארה”ב בהשוואה לתקופה המקבילה שנה קודם לכן כשבתוך כך גם חל גידול בשיעור של 18% בהיקף הממוצע של ההזמנות.

חברת אדובי מעריכה כי ההוצאות הצרכניות על מסחר אלקטרוני בארה”ב בשנת 2021 יסתכמו ב- 850 מיליארד דולר עד 930 מיליארד דולר.