דו”ח חדש: גידול של 35% בהוצאות הפרסום הדיגיטלי בארה”ב בשנת 2021

15:13 12.04.2022

קטגוריות: פרסום/שיווק/מדיה

דו”ח חדש של Interactive Advertising Bureau  ושל חברת PricewaterhouseCoopers LLP מצביע על כך שבשנת 2021 חל גידול בשיעור של 35% בהוצאות הפרסום הדיגיטלי בארצות הברית והן הסתכמו ב- 189 מיליארד דולר.

לדברי עורכי הדו”ח, מדובר בשיעור הגידול הרב ביותר מאז שנת 2006.

יצויין כי בשנת 2020 חל גידול בשיעור של 12% בהוצאות הפרסום הדיגיטלי.

קטגוריית הפרסום באודיו דיגיטלי – הֶסְכֵּתִים (פודקסטים) וכן מוסיקה ושידורי רדיו בסטרימינג – רשמה את הגידול המהיר ביותר מקרב כל הקטגוריות – גידול בשיעור של 58% ל- 4.9 מיליארד דולר. יחד עם זאת, תחום האודיו היוו רק 2.6% מכלל הוצאות הפרסום הדיגיטלי.