דו”חות חדשים של חברת המחקר IDC שפורסמו בשבוע האחרון

18:44 04.03.2017

קטגוריות: כללי

תגים:

להלן תקצירי מספר דו”חות חדשים של חברת המחקר IDC שפורסמו בשבוע האחרון. חלקם פורסמו בחלון המבזקים של אתר זה.

* Worldwide Semiannual Mobility Spending Guide, דו”ח של חברת המחקר IDC  שפורסם ב- 28 בפברואר 2017 אומר כי הוצאות המוביליות העולמיות יסתכמו בשנת 2017 ב- 1.57 מיליארד דולר, גידול בשיעור של 2.6% לעומת שנת 2016. לדברי International Data Corporation, צפוי גידול חזק בתחום זה מעתה ועד שנת 2020, כולל [שיעור גידול שנתי מצטבר של 2.1%]. בשנת 2020 יהיה מדובר ב- 1.67 טריליון דולר.

* Worldwide Digital Transformation Spending Guide, דו”ח של חברת המחקר IDC  שפורסם ב- 23 בפברואר 2017 אומר כי ההוצאות העולמיות על טכנולוגיות  טרנספורמציה דיגיטלית [digital transformation, DX] יסתכמו ב- 1.2 טריליון דולר בשנת 2017, גידול בשיעור של 17.8% לעומת שנת 2016. ההוצאות בתחום זה צפויות להסתכם ב- 2 טריליון דולר בשנת 2020.

Gaming Spotlight, 2016 Review, דו”ח משותף של חברת המחקר IDC  ושל App Annie  שפורסם ב- 23 בפברואר 2017 אומר כי משחקי מובייל הניבו בשנת 2016 הכנסות ישירות הגדולות בשיעור של 25% בהשוואה להכנסות ממשחקי מחשב ויותר מכפליים מקונסולות משחק ביתיות. לדברי International Data Corporation, 18% מהגיימרים האמריקנים באמצעות המובייל שיחקו אשתקד במשחקי Augmented Reality, AR דוגמת Pokémon GO ו- 3% שיחקו במשחקי Virtual Reality, VR.

* Worldwide Semiannual Augmented and Virtual Reality Spending Guide, דו”ח של חברת המחקר IDC  שפורסם ב- 27 בפברואר 2017 אומר כי הוצאות המציאות הרבודה [Augmented Reality, AR] והמציאות המדומה [Virtual Reality, VR] יסתכמו בשנת 2017 ב- 13.9 מיליארד דולר. לדברי International Data Corporation, מדובר בגידול בשיעור של 130.5% לעומת הוצאות בהיקף של 6.1 מיליארד דולר בשנת 2016. חברת המחקר מעריכה כי בשנת 2020 יגיעו ההוצאות בתחום זה ל- 143.3 מיליארד דולר, שיעור גידול שנתי מצטבר של 198% בשנים 2015-2020.

* Worldwide Quarterly Personal Computing Device Tracker, דו”ח של חברת המחקר IDC  שפורסם ב- 27 בפברואר 2017 אומר כי המכירות העולמיות של מכשירי מחשוב אישיים [Personal Computing Devices, PCDs]  — הכוללים מחשבים אישיים מסורתיים [שילוב של מחשבים נייחים, מחשבים ניידים ותחנות עבודה] ומחשבי לוח (טבלטים) [slates/detachables] – צפויות לקטון מהיקף של 435 מיליון יחידות בשנת 2016 להיקף של 418.2 מיליון יחידות בשנת 2021.

* Worldwide Quarterly Wearable  Device Tracker, דו”ח של חברת המחקר IDC  שפורסם ב- 2 במארס 2017 אומר כי המכירות העולמיות של מכשור לביש [wearables] גדלו ברבע הרביעי של שנת 2016 גדלו בשיעור של 16.9% והסתכמו ב- 33.9 מיליון יחידות. בשנת 2016 כולה גדלו המכירות בשיעור של 25% והסתכמו ב- 102.4 מיליון יחידות.