דואר ישראל: ‘מכרז מסגרת’ לעריכת רשימת “קבלנים רשומים” למתן שירותים בתחום טכנולוגיות המידע והתקשוב

הגוף המפרסם: דואר ישראל

נושא המכרז: מכרז מסגרת לצורך עריכת רשימת “קבלנים רשומים” למתן שירותים בתחום טכנולוגיות המידע והתקשוב

מס’ המכרז: 165938

תאריך פרסום: 22 ביולי 2021

מועד אחרון: 31 באוגוסט 2021

הערות:  הקבלנים, אשר יכללו ברשימת הקבלנים, יספקו לחברת הדואר, במהלך תקופת ההתקשרות על פי מכרז זה, בהתאם לצרכיה ותוכניות העבודה שלה ועל פי הליכים של פניות לקבלת הצעות שתערוך חברת הדואר, שירותי מחשוב הכוללים, בין היתר, תכנון, פיתוח, יישום, פיקוח, תמיכה, התקנה, אינטגרציה והדרכה בתחומי מערכות המידע והתקשוב, תשתיות מחשוב, אבטחת מידע, תקשורת וטלפוניה באמצעות נותני שירותים.

תקופת ההתקשרות – חמש שנים כאשר תקופת החוזה תוארך מאליה לתקופה של שנתיים בכל פעם, עד לשתי  תקופות נוספות סך הכל, אלא אם הודיעה חברת הדואר לכל הקבלנים הרשומים.

כאשר תבקש חברת הדואר להזמין שירותים בתחום טכנולוגיות המידע והתקשוב, תפנה חברת הדואר לכל הקבלנים הרשומים שייקבעו במסגרת מכרז זה, להציע מועמדים למתן השירותים מטעמם. חברת הדואר תציין בפניה לקבלנים הרשומים את מהות השירותים הנדרשים ופרטים נוספים כגון: רמת נותן/ נותני השירותים הנדרשת, ההכשרה הנדרשת למתן השירותים, מספר נותני השירותים הנדרשים ותפקידיהם, היקף מתן השירותים החודשי של כל נותן שירותים, התקופה הנדרשת למתן השירותים (אם תיקבע כזו), מכסת שעות מתן השירותים, תעריף מקסימלי/מינימלי וכדומה.

חברת הדואר תקבע, על פי שיקול דעתה, תנאי איכות בכל פנייה, אותם תביא לידיעת הקבלנים הרשומים, כמו: ניסיון מקצועי והכשרה של נותן השירותים המוצע, פרויקטים שביצע/השתתף המועמד, תעודות הסמכה מקצועיות, קורסים והשתלמויות מקצועיים, חוות דעת ממליצים על המועמד וכדומה.