דואר ישראל: מכרז לשירותי רדיו-טלפון נייד (רט”ן), מכשירים, אביזרים, ושירותי תקשורת

הגוף המפרסם: דואר ישראל

נושא המכרז: מכרז לשירותי רדיו-טלפון נייד (רט”ן), מכשירים, אביזרים, ושירותי תקשורת [הספק יספק לחברת דואר ישראל שירותי רדיו טלפון נייד וכן ציוד, הכולל מכשירים סלולריים ואביזרים נלווים לשימוש הדואר ומנויים מטעמו לרבות שירותי אחזקה ותיקונים לציוד].

מס’ המכרז: 166783

מועד אחרון: 27 באפריל 2021

הערות: תנאי סף — למציע רישיון כללי תקף למתן שירותי רדיו טלפון נייד בשיטה התאית (רט”ן) ממשרד התקשורת;  המציע מפעיל רשת רט”ן עצמאית המופעלת בטכנולוגיה UMTS ו/או GMS;  בכל אחת מן השנים 2017, 2018 ו- 2019 סיפק המציע שירותי רט”ן ובכלל זה שירותי תחזוקה, לשני ארגונים לפחות אשר כל אחד מהם הפעיל לפחות 2,500 מכשירי טלפונים ניידים ולפחות 200 סים דאטה להפעלת קווי תקשורת (עבור מודמים, מסופונים, נתבים ועוד).

הספק מתחייב לספק מכשירים סלולריים, צירי PRI וכל ציוד ואביזר אחר ו/או נלווה, בהתאם לתקני משרד התקשורת, המשרד לאיכות הסביבה ומכון התקנים הישראלי, לרבות עמידה בתקני הקרינה כפי שהם מפורטים בתקנים הישראליים והבין-לאומיים הרלבנטיים.

במכרז זה יתקיים הליך תחרותי נוסף, כמפורט במסמכי המכרז. איש הקשר לגבי מכרז זה הוא בן ציון שער – מנהל תחום הפעלה טלפוניה ותשתיות תקשורת בחברת דואר ישראל.

שירות לקוחות זהב (VIP) — הספק יספק שירות לקוחות זהב אשר ייתן מענה מיידי ל- 15 מנהלים בכירים, שפרטיהם יימסרו לספק על ידי האיש הקשר. מענה זה יינתן תוך לא יאוחר מ- 4 שעות מרגע הודעת הדואר. הטיפול בלקוח VIP יהיה מיידי עד למתן מענה ופתרון מלא לבעיה. הטיפול יכלול בעת הצורך החלפת מכשיר למכשיר שווה ערך, תיקון דיבורית, העתקת מידע, אפליקציות וזיכרונות למכשיר החלופי שיסופק ואספקת אביזרים נלווים. השירות יינתן 24 שעות ביממה במשך כל ימות השנה ובכל מקום.