דואר ישראל: מכרז לקבלת שירותי מכירת כרטיסי SIM Postpaid ביחידות הדואר וקבלת פרטי רוכשי הכרטיסים (“lead”)

הגוף המפרסם: דואר ישראל/חטיבת הדואר והקמעונאות

נושא המכרז: מכרז לקבלת שירותי מכירת כרטיסי SIM Postpaid [“תשלום למפרע”] ביחידות הדואר וקבלת פרטי רוכשי הכרטיסים  (“lead”) לצורך התקשרות עימם למתן שירותי רט”ן.

מס’ המכרז: 159408

מועד אחרון: 7 בינואר 2020

הערות: חברת הדואר תקבל את הכרטיסים מהספק ללא כל תשלום. חברת הדואר לא תשלם ולא תעביר לספק תשלום כלשהו במועד קבלת הכרטיסים ו/או כנגד קבלתם.

תנאי התוכנית שיספק הספק ללקוחות: תנאי התוכנית אשר יציע הספק ללקוחות הרוכשים את כרטיס ב- SIM ביחידות הדואר לא יפחתו מן המפורט להלן, במשך כל תקופת ההתקשרות:

+ שיחות בישראל (זמן אוויר) – לא פחות מ- 3,000 דקות זמן אוויר בחודש;

+ הודעות SMS בישראל – לא פחות מ- 3,000 הודעות בחודש אל מנויים סלולריים ברשתות סלולר בישראל;

+ גלישה סלולרית בישראל – בנפח שלא יפחת מ- 10 GB. לאחר ניצול מלוא חבילת הגלישה קצב הגלישה יואט.

+ דמי חיבור (לקוח חדש) – לא יעלו על 10 ₪ בתוספת מע”מ כדין.

+ מחיר כרטיס הסים ללקוח יהיה בתשלום חד פעמי כפי שיקבע מעת לעת על ידי הספק או ללא תשלום כלל.

המחיר החודשי של התוכנית ללקוח אשר יוצע ללקוחות חברת הדואר ביחידות הדואר יהיה בהתאם למפורט בהצעת הספק למכרז ולא ישתנה במשך שנת ההתקשרות הראשונה בין חברת הדואר לספק.

לאחר תום שנת ההתקשרות הראשונה יהיה רשאי הספק לעדכן את מחיר התוכנית המוצעת ללקוחות ביחידות הדואר בכפוף לאישור חברת הדואר.

המחיר החודשי של התוכנית ללקוח יהיה בתוקף ולא ישתנה במשך תקופה של שנה לפחות ממועד עריכת הסכם ההתקשרות בין הלקוח לספק.

* תקופת ההתקשרות בין חברת הדואר לספק תהא לתקופה של שנה אחת. ההתקשרות תוארך מדי פעם לתקופה נוספת של שנה עד לתקופה של ארבע תקופות נוספות סך הכל.

* חברת הדואר אינה מתחייבת להיקף מסויים של לקוחות אשר ירכשו את כרטיסי הספק ביחידות הדואר ויבקשו להתקשר עם הספק לקבלת שירותי רט”ן.

* במכרז זה יתקיים הליך תחרותי נוסף.

תנאי סף: למציע רישיון כללי תקף מטעם משרד התקשורת למתן שירותי רדיו טלפון נייד בשיטה התאית (רט”ן – רדיו טלפון נייד) או רישיון כללי אחוד תקף למתן שירותי בזק (מפ”א נייד) או רישיון כללי תקף – רט”ן ברשת אחרת למתן שירותי רדיו טלפון נייד.