גשר – שירותי השיקום התעסוקתי של ישראל: מכרז להקמת רשת נתונים וטלפוניה ותחזוקת חומרה

הגוף המפרסם: גשר – שירותי השיקום התעסוקתי של ישראל

נושא המכרז: מכרז להקמת רשת נתונים וטלפוניה ותחזוקת חומרה

מס’ המכרז: 01/2021

מועד אחרון: 23 במאי 2021

הערות: גשר שירותי השיקום התעסוקתי של ישראל הינה הקדש שהוקמה ע”י אגף השיקום במשרד הרווחה, כזרוע ביצועית לאבחון ושיקום תעסוקתי לאנשים עם מוגבלויות. גשר  שירותי השיקום התעסוקתי של ישראל מספקת שירותי אבחון ושיקום תעסוקתי לאנשים עם מוגבלויות, לקויות וחסמים תעסוקתיים, בגיל העבודה, ולנוער בעל צרכים מיוחדים. גשר הוקמה בשנת 1964 ע”י אגף השיקום במשרד הרווחה. גשר פועלת על פי עקרונות שיקומיים מובילים: נורמליזציה (אפשרות לחיות בתנאי חיים רגילים), נגישות תעסוקתית, רצף תעסוקתי ובעיקר הזכות לעבודה של כל אדם. לגשר סגל עובדים מקצועי ורב-תחומי במקצועות השיקום הכולל עובדים סוציאליים, מרפאים בעיסוק, מאמנים תעסוקתיים, פסיכולוגים שיקומיים, מאבחנים, מדריכים שיקומיים ומורים מקצועיים. גשר מפעילה 11 מרכזי אבחון ושיקום תעסוקתי למבוגרים, 2 מרכזי שיקום לנוער ו- 11 מפעלים מקדמי תעסוקה.

גשר מזמינה הצעות להקמת רשת נתונים וטלפוניה ותחזוקת חומרה של גשר שירותי השיקום של ישראל, הכל בהתאם למפורט במסמכי המכרז. כל סניפי גשר מחוברים ביניהם בתצורת כוכב על גבי רשת VRF כאשר המוקד הוא במטה בחולון הרשת מתבססת על קווים פיזיים מגובים בראוטר סלולרי לצורך שרידות במקרים של נפילות המסופקים על ידי חברת פרטנר תקשורת.

גשר מבקשת לקבל הצעות למתן שירותי מחשוב וטלפוניה לרבות הקמת ענן מחשוב פרטי, אספקת שירותי טלפוניה בענן, אספקת שירותי אחזקה ותיקון של חומרה ומתן אחריות כוללת על כל משאבי המחשוב והתקשוב וכן תחזוקה עבור מערכת מחשוב קיימת לטובת ניהול, אחסון והפעלת כלל המידע הארגוני על שרתים חדשים שיופעלו בתצורת וירטואליזציה. תחזוקה של מערך המחשוב והתקשורת הארגוניים וכן סיוע למשתמשי ועובדי גשר, טיפול בתקלות סיסטם,  תקשורת וחומרה וניהול מערכי המחשוב ואבטחת המידע.

הספק יספק לאורך כל תקופת ההתקשרות את שרותי ההקמה והתחזוקה של קווים מסוג L3VPN בהתאם לקצבים המפורטים עבור רשת התקשורת ע”ג רשת מאובטחת ומנוהלת על ידי הספק הזוכה. על הרשת להיות מבודדת מרשת האינטרנט העולמית והגישה אליה תתאפשר תוך כדי הפעלת נהלי אבטחה מחמירים לאבטחת מידע וסודיות. ובנוסף יספק הזוכה שירותי טלפוניה ותחזוקת חומרה על פי המופיע במכרז זה. השירותים הם שירותים כוללים ומיועדים לכלל משתמשי גשר לרבות אתרים קיימים ואתרים שיוקמו בעתיד ברחבי הארץ.

בין תנאי הסף: המציע הוא בעלים של חוות שרתים, ומעניק דרכה שירותי מחשוב בענן, שממנה יעניק לגשר שירותי מחשוב בענן כפי שמוגדר ונדרש במכרז זה; המציע הוא בעלים של מרכזיה שדרכה יעניק לגשר שירותי טלפוניה בענן, כפי שמוגדר ונדרש במכרז זה; למציע תשתית קווי תקשורת ורשת תקשורת עצמאית בבעלותו או שליטתו באופן עצמאי המכסה לפחות 80% מאתרי הלקוח.