גרטנר: מספר הארגונים החוסמים לחלוטין גישה לאתרי מדיה חברתית בפני עובדיהם יורד בשיעור של כ- 10% בשנה

דו”ח של חברת המחקר Gartner שפורסם בבריטניה ב- 5 במארס 2012 קובע כי מספר הארגונים החוסמים לחלוטין גישה לאתרי מדיה חברתית בפני עובדיהם יורד בשיעור של כ- 10% בשנה.

פחות מ- 30% מהארגונים הגדולים יחסמו את הגישה לאתרי רשתות חברתיות בשנת 2014.

זאת לעומת שיעור של 50% מהחברות הגדולות שעשו כך בשנת 2010.

לדברי גרטנר, גם בקרב אותם ארגונים החוסמים לחלוטין גישה לאתרי מדיה חברתית בפני עובדיהם, בפועל החסימה אינה שלמה: “מחלקות ותהליכים מסויימים, דוגמת שיווק, דורשים גישה למדיה חברתית חיצונית ועובדים יכולים לעקוף את החסימה באמצעות שימוש במכשירים ניידים אישיים”.