גרטנר: הכנסות הפרסום הנייד העולמיות יסתכמו ב- 11.4 מיליארד דולר ב- 2013

Forecast: Mobile Advertising, Worldwide, 2009-2016, דו”ח של חברת המחקר Gartner שפורסם ב- 17 בינואר 2013, אומר כי הכנסות הפרסום הנייד (Mobile Advertising) העולמיות יסתכמו ב- 11.4 מיליארד דולר ב- 2013 לעומת 9.6 מיליארד דולר בשנת 2012.

לדברי חברת המחקר, בשנת 2014 יסתכמו ההכנסות העולמיות בתחום זה ב- 13.5 מיליארד דולר ובשנת 2016 הן יסתכמו ב- 24.5 מיליארד דולר.

גרטנר צופה גידול של 400% בהכנסות הפרסום הנייד העולמיות בשנים 2011-2016

הגידול בפרסום הנייד בא בחלקו על חשבון הפורמט המודפס ובמיוחד עיתונים מקומיים.