גרטנר: הוצאות הפרסום הנייד יסתכמו ב- 2014 ב- 18 מיליארד דולר
Forecast: Mobile Advertising, Worldwide, 2010-2017, דו”ח של חברת המחקר Gartner שפורסם ב- 21 בינואר 2014 אומר כי הוצאות הפרסום הנייד יסתכמו בשנת 2014 ב- 18 מיליארד דולר.
זאת לעומת הוצאות בהיקף של 13.1 מיליארד דולר בשנת 2013.
גרטנר צופה כי בשנת 2017 יסתכמו ההכנסות ב- 41.9 מיליארד דולר. מה שיניע את הגידול בשנים 2015-2017 יהיה שיפור בתנאי השוק.
עיקר הגידול בהוצאות הפרסום הנייד יהיה בצפון אמריקה אולם גידול יירשם בכל האיזורים בעולם.