ג’וניפר ריסרץ’: כשלי האבטחה בעולם ב- 2019 יסתכמו ב- 2 טריליון דולר; שלושה-רבעים מהסכום – בצפון אמריקה (2% מהתמ”ג העולמי)

The Future of Cybercrime & Security: Financial and Corporate Threats & Mitigation, דו”ח של חברת המחקר Juniper Research  שפורסם ב- 12 במאי 2015 אומר כי הדיגיטציה המהירה של חיי הצרכנים ורשומות ארגוניות תגדיל את ההוצאות בגין כשלי אבטחה בעולם.

ג’וניפר ריסרץ’ מעריכה כי כשלי האבטחה בעולם בשנת 2019 יסתכמו ב- 2 טריליון דולר, גידול של כמעט פי ארבעה בהשוואה לעלויות בתחום זה בשנת 2015.

מרבית כשלי האבטחה הללו תגיע מתשתיות IT ורשתות קיימות.

יש אומנם גידול בדיווחים על איומים חדשים המוכוונים כלפי מכשירים ניידים ואינטרנט  של הדברים [Internet of Things/Internet of Everything, IoT] אולם מספרם של המכשירים שנפגעים הוא מינימלי בהשוואה למכשירי המחשוב המסורתיים יותר.

הדו”ח מדגיש גם את ההתמקצעות הגוברת של עבריינות הסייבר לצד הופעתם של מוצרי פשיעת סייבר (כלומר, מכירת תוכנות ליצירת נוזקה [Malware]) שמהלך השנה שחלפה.

ג’וניפר מעריכה עוד כי בעתיד יהיו פחות התקפות (מספרית) אולם יותר התקפות מוצלחות.

כשישים אחוזים מכלל כשלי אבטחת המידע העולמיים במהלכה של שנת 2015 יתרחשו  בצפון אמריקה. ואולם נתון זה צפוי לקטון משום שמדינות אחרות הופכות עשירות יותר ועוברות תהליך דיגיטציה.

העלות הממוצעת של כשל אבטחה בשנת 2020 תגיע ליותר מ- 150 מיליון דולר.