ג’וניפר ריסרץ’: הוצאות הפרסום העולמיות בשעונים חכמים [smartwatches] יסתכמו ב- 2015 בכ- 1.5 מיליון דולר
Digital Advertising: Online, Mobile & Wearables 2014-2019, דו”ח של חברת המחקר Juniper Research שפורסם ב- 14 באפריל 2015 אומר כי הוצאות הפרסום העולמיות בשעונים חכמים [smartwatches] יסתכמו בשנת 2015 בכ- 1.5 מיליון דולר.
לדברי חברת המחקר Juniper Research, נתון זה צפוי לגדול בשנת 2019 ל- 68.6 מיליון דולר.
מה שיניע את הגידול הוא כניסה של מותגים בעלי פרופיל גבוה דוגמת Apple לתחום השעונים החכמים בעקבות ‘קבלה’ של טכנולוגיה לבישה בקרב היצרנים.
הופעת צג צרכני חדש – נוסף לטלפונים החכמים (סמרטפונים) ולמחשבים דוגמת מחשבי לוח (טבלטים) – מעוררת עניין בקרב המפרסמים “למרות שעד ליצירת בסיס משתמשים קריטי מרבית הוצאות הפרסום יהיו ככל הנראה קמפיינים אד-הוק”.
הדו”ח אומר כי המפרסמים יצטרכו לאמץ וליישם פורמטי פרסום חדשים המתוכננים להתאים ל’שטח הנדל”ני המצומצם’ שעל-גבי צג השעונים החכמים.
אתגר נוסף צפוי בעקבות הבדלים התנהגותיים בין השימוש בסמרטפונים לבין השימוש בשעונים החכמים: הצפייה בשעונים החכמים היא למשך מספר שניות ולא למספר דקות כך שלמפרסמים יהיה הרבה פחות זמן לתקשורת עם קהל היעד שלהם.