ג’וניפר ריסרץ’: הוצאות הפרסום הנייד יסתכמו בכ- 51 מיליארד דולר בשנת 2015

דו”ח של חברת המחקר Juniper Research  שפורסם ב- 11 במאי 2015 אומר כי הוצאות הפרסום הנייד יסתכמו בכ- 51 מיליארד דולר בשנת 2015.

נתון זה צפוי לגדול ובשנת 2019 יסתכמו הוצאות הפרסום במכשירים ניידים ב- 105 מיליארד דולר.

הדו”ח מצביע על מגמה של מותגים ומפרסמים להשתמש במכשירים ניידים כערוץ הליבה לקשר עם הצרכנים.

הנתח של איזור המזרח הרחוק וסין מתוך כלל הוצאות הפרסום הנייד העולמיות יהיה 43% בשנת 2019.