ג’ון ציימברס מנכ”ל סיסקו סיסטמס משבח את ישראל: “היא עומדת להיות המדינה הדיגיטלית הראשונה, הרבה לפני כל מדינה אחרת”; גרמניה המובילה בעולם ביישום ה- Internet of Things

במפגש עם עיתונאים במהלך הכנס השנתי Cisco Live שמקיימת חברת סיסקו בסן פרנסיסקו, אמרו הדוברים הראשיים כי גרמניה וישראל מובילות בעולם בתחום היישום של ה- Internet of Things, IoT.

Rob Lloyd נשיא לפיתוח ולמכירות אמר כי גרמניה היא המובילה העולמית בתחום ובמיוחד בתעשיות הייצור והרכב שלה.

לדבריו ערים שונות בעולם מאמצות את ה- IoT כל אחת בקצב שלה וכל אחת בדרך שלה. הוא ציין כי בעיר ברצלונה בספרד נרשם גידול בהכנסות וחווייה אזרחית אדירה כתוצאה ממיכון חלקים של העיר, תופעה שנרשמה גם ביפן. ארגנטינה היא מדינה המתחילה להכיר בתועלות של ה- IoT בתעשיית הייצור.

ג’ון ציימברס מנכ”ל סיסקו סיסטמס שיבח את ישראל ואמר כי הוא מאמין שהיא המובילה: “היא עומדת להיות המדינה הדיגיטלית הראשונה, הרבה לפני כל מדינה אחרת”. צ’יימברס ציין גם את דרום קוריאה ואת מקסיקו.

בתוך כך פירסמה סיסקו ב- 22 במאי 2014 את ה- Top 10 Insights במדגישים כיצד ארגונים במגזר הציבורי משיגים בהצלחה ערך מה- Internet of Everything, IoE ומה הפרקטיקות הטובות ביותר להניע יוזמות IoE. הדברים מתבססים על סקר בינלאומי שערכה סיסקו בשיתוף עם חברת המחקר והייעוץ האסטרטגי Cicero Group.

בהקשר אחר דיבר מנכ”ל סיסקו על “קונסולידציה ברוטאלית” בתעשיית טכנולוגיית המידע ולדבריו רק השחקנים הרלבנטיים יישארו בשטח. “כבר הייתי בסרט הזה” אמר צ’יימברס וציין כי כל מתחרותיה של סיסקו לפני 15-20 שנה כבר לא נמצאות בשטח. “חברות מצויינות, טובות, טובות מאוד אולם הן החמיצו את שינויי השוק”.