גוגל מדווחת כי ב- 2015 חסמה יותר מ- 780 מיליון “פרסומות רעות” המפרות את מדיניות הפרסום שלה

08:37 26.01.2016

קטגוריות: פרסום/שיווק/מדיה

תגים: , , , ,

How we fought bad ads in 2015, הדו”ח השנתי החדש של חברת Google שפורסם ב- 21 בינואר 2016 מצביע על כך שבשנת 2015 החברה חסמה יותר מ- 780 מיליון “פרסומות רעות” [‘bad ads’] המפרות את מדיניות הפרסום שלה. זאת לעומת 524 מיליון בשנת 2014.

החברה השקיעה לצורך כך בטכנולוגיה מתוחכמת ובאמצעי הגנה שונים ומעסיקה צוות עולמי ייעודי של אלף עובדים לטפל בנושא.

מדובר בפרסומות שמאחוריהן נוזקה, פישינג, זיופים והונאות/תרמיות שונות.

במסגרת הפעילות להילחם בתופעת הדיוג (פישינג) חסמה גוגל אשתקד כ- 7,000 אתרים שעסקו בפעילות זו.

החברה חסמה יותר מ- 30,000 אתרים שהבטיחו הבטחות שווא לגבי ירידה במשקל והשעתה יותר מ- 12.5 מיליון פרסומות שהפרו מדינויות בתחום הפרמצבטיקה (לעומת 9.6 מיליון בשנת 2014).

“באמצעות שילוב של אלגוריתמים שונים ואנשים בגוגל הבוחנים את הפרסומות, אנו מסוגלים לחסום את הרוב המוחלט של הפרסומות הרעות הללו אפילו קודם לכך שהן זוכות להתפרסם”.