ב- 2013: הגידול בהוצאות ה- IT בארה”ב 3.9% (לעומת תחזית קודמת לגידול של 5.7%) בשל הקיצוצים בתקציב וההשבתה של שירותי המימשל הפדרלי

Government Spending Brinksmanship Drags Down The 2013 US Tech Market Outlook, העדכון החצי-שנתי של חברת המחקר Forrester Research שפורסם ב- 25 באוקטובר 2013 אומר כי פעילות הקונגרס לקיצוץ גדול בתקציבי המימשל הפדרלי, ההשבתה (government shutdowns) בת השבועיים בשירותי המימשל הפדרלי שנפתרה ברגע האחרון ומשבר החוב האמריקני – כל אלה משפיעים על תחזית הגידול בהוצאות טכנולוגיית המידע של ארצות הברית.

התחזית המקורית של פורסטר ריסרץ’ הייתה לגידול בשיעור של 5.7% אולם עתה היא מעריכה כי הגידול בשנת 2013 יהיה בשיעור של 3.9% בשל הגורמים הללו.

במונחים כספיים הוצאות ה- IT השנה יסתכמו ב- 1,243 טריליון דולר לעומת 1,195 טריליון דולר בשנת 2012.

רכישות התוכנה השנה יגדלו בשיעור של 6.2% שיעור דומה לזה שבשנה שעברה (6.1%). הביקושים לתובנה עסקית [Business Intelligence, BI], לאנליטיקה ולפתרונות ביג דאטה [big data] נשארו חזקים לעומת היחלשות בביקושים בתחומי ה- Enterprise Resource Planning, ERP וה- Customer Relationship Management, CRM.

ההוצאות על ציוד תקשורת לתמיכה ביישומונים ניידים ובמכשירים ניידים צפוייה לגדול בשנת 2013 בשיעור של 8.1%.

ההוצאות על מיקור-חוץ של טכנולוגיית מידע יגדלו בשיעור של 2.7% השנה.

ההוצאות על שירותי טלקום יגדלו בשיעור של 0.8% השנה.

באשר לשנת 2014 סבורה חברת המחקר כי רכישות סחורות ושירותי IT בידי המימשל הפדרלי ושל המגזר העסקי יגדלו בשיעור של 5.3% לאור שיפור במצב הכלכלי. בין הגורמים לשיפור זה: תחייה של מגזר הדיור, שיפור קל במצב התעסוקה ובהוצאות הצרכניות ושיפור בשוקי הייצוא באירופה ובאסיה.