“ברוך שפטרנו מעונשו של זה” – מהשר יועז הנדל, השר המיותר לתקשורת [מעודכן]

באיחור אופנתי קל של יותר מיממה, אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ פירסם אייטם חדש שכותרתו: “ברוך שפטרנו מעונשו של זה” – מהשר יועז הנדל, השר המיותר לתקשורת. על השימוש של אבי וייס בביטוי ‘ברוך שפטרנו’ לגבי אנשי משרד התקשורת כבר כתבתי כאן, החודש לפני שנה.

האייטם החדש כולל “סקירת 18 חטאים של צמרת המשרד בחודשים האחרונים, (שעוברת על החוק ונמנעת מלהגיב עליהם),  מה שמוביל לריקון הצורך במשרד ההזוי הזה. 18 החטאים הם בתחומי הבדיחה של דור 5 בסלולר, ההתעלמות מהפרות חוק של סלקום, הכישלון ברפורמת הקומה הכשרה, רישיונות לתנועה האיסלאמית, ניגודי עיניינים של מנכ”לית משרד התקשורת, הנגישות לשירותי הדואר, התעלמות מהכאוס בשמות המתחם, הרס הטלוויזיה הקהילתית, שעות הפעלת מוקדי השירות, ועוד”.

אבי וייס, ‘הלוחם היחיד בעוולות משרד התקשורת’ (כפי שכונה פעם בראיון עיתונאי), חרג מהרגלו והחל להשתמש בביטוי “חטאים של צמרת משרד התקשורת” לאחר שבעבר הביטוי השגור על-ידו היה “שערוריות” של שר התקשורת ו/או “צמרת משרד התקשורת.

גם הביטוי “הזוי” לגבי החלטות של “צמרת משרד התקשורת” שהיה שגור בכתיבתו של אבי וייס בשנים האחרונות – נעלם הפעם כלא היה.

מה שכן נשאר הוא הביטוי השגור על-ידו: “שאלות נוקבות”. טוב, בכל זאת הוא לא עיתונאי פשוט אלא עורך של עיתון (צ’יף) ולכן הוא לא שואל שאלות פשוטות אלא רק שאלות נוקבות.

אחד המשפטים המעניינים ביותר באייטם החדש של אבי וייס הוא: “[…] כל המשק מצפה שהם [צמרת משרד התקשורת] פשוט ייעלמו מהשירות הציבורי, לאחר הבחירות הקרובות”.

אולי יואיל בטובו אבי וייס להציג את כל ממצאי הסקר שערך והביא אותו למסקנה הנחרצת והחד-משמעית ש”כל המשק מצפה”?

כנ”ל לגבי משפט אחר: “יועז הנדל תומך בתנועה האיסלאמית (לא פלא, אלה החברים שלו בקואליציה, שעתידה לעבור מן העולם, בקרוב, כך רבים מקווים). לגבי מספרם של ה”רבים [ש]מקווים” נדע רק בתחילת חודש נובמבר, האין זאת מר וייס?

= = = = = = = = = = =

אתמול, 21 באוגוסט 2022, בשעה 06:07 פירסמתי כאן באתר את האייטם הבא: בקרוב, אולי אף בקרוב מאוד, צפוי אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ [מי שהוגדר לפני מספר שנים כ’לוחם היחיד בעוולות משרד התקשורת’] לפרסם אייטם חדש באתר שלו תחת הכותרת הזאת: “ברוך שפטרנו מעונשו של זה” – מהשר יועז הנדל, השר המיתר לתקשורת.

עם זאת, ולאור מקרים דומים בעבר, ייתכן בהחלט שהוא יבחר לשנות קמעא את הטקסט הזה כאילו הדברים הנכתבים כאן אינם נכונים/מדוייקים.

אבל, ‘הלוחם היחיד’ לא יוותר, ככל הנראה, על האייטם עצמו, יותר מחודשיים לפני הבחירות כשעדיין לא ידוע מועד סיום כהונתו של השר הנדל במשרד התקשורת וכניסת השר/ה החדש/ה לתפקיד.

= = = = = = = = = = =

ולא, לא מדובר על יכולת קריאת מחשבות או פריצה למחשבו של אבי וייס. כבר כתבתי על כך מספר פעמים בעבר: ביום שבת, 20.8.2022, בשעה 16:25:18 תיעד אתר אגרגציית חדשות את הפרסום הראשוני החדש של אבי וייס. הקלקה על הקישור של אותו אייטם הביאה למסגרת בעלת רקע תכול ובאמצעיתו התיבה בלבן ובה הכיתוב:

404 – That Page doesn’t exist! This page may have moved or deleted.

הדבר קרה עד הבוקר כשעלה סוף-סוף האייטם המדובר.

= = = = = = = = = = =