בקשות לפטור ממכרז: משרד הבריאות

משרד הבריאות פירסם לאחרונה מספר הודעות על בקשות להתקשרות עם ספק יחיד. להלן מקצת מהבקשות הממתינות לאישור [כולן לתקופה של 1.1.2012-31.12.2012]:

שם הספק: אורקל מערכות תוכנה ישראל בע”מ (Oracle)

מהות ההתקשרות: רכישת רישיונות נוספים ותחזוקה שנתית של רישיונות קיימים במשרד הבריאות עבור שנת 2012.

שם הספק: היולט-פקרד ישראל בע”מ (HP)

מהות ההתקשרות: תחזוקת מערכת נמ”ר [ניהול מרכזים רפואיים] – המערכת התפעולית המשרתת עשרה בתי-חולים ממשלתיים כלליים לניהול תהליכי העבודה וההתחשבנות ולניהול תהליכים קליניים (מעבדות, ייעוצים, תהליכים קליניים במחלקה וכו’) – בשנת 2012.

שם הספק: היולט-פקרד ישראל בע”מ (HP)

מהות ההתקשרות: התקשרות עם חברת HP לתחזוקת ציודי דיגיטל ורישיונות RDB עבור משרד הבריאות בשנת 2012.

שם הספק: אביב פתרונות מתקדמים בתוכנה בע”מ

מהות ההתקשרות: תחזוקת מערכת אביב פיננסית ולוגיסטית בבתי-החולים בשנת 2012. מערכת אביב פועלת ב- 24 בתי-החולים של המשרד; ב- 12 בתי-החולים הפסיכיאטריים והגריאטריים של המשרד מותקן גם המודול הלוגיסטי של המערכת.

שם הספק: פנורמה סופטוור בע”מ (Panorama Software)

מהות ההתקשרות: התקשרות עם חברת פנורמה בשנת 2012 לתחזוקה ושדרוג רישיונות פנורמה המשמשת ככלי צפייה ותחקור בנתונים ממחסן הנתונים של המשרד.

שם הספק: תמיר מחשבים בע”מ

מהות ההתקשרות: התקשרות עם חברת תמיר לתחזוקת מערכת הייעוץ הטרטולוגיה עבור משרד הבריאות לשנת 2012.

שם הספק: סייבר-ארק תוכנה בע”מ (Cyber-Ark Sostware)

מהות ההתקשרות: התקשרות עם חברת סייבר ארק לתחזוקה והתקנת מערכת כספות וירטואליות במשרד הבריאות לשנת 2012. המערכת מאפשרת העברת מידע חסוי ביותר בין גורמים שונים במערכת הבריאות הישראלית וכן מול גורמים ממשלתיים אחרים.

שם הספק: אלעד פתרונות מיחשוב 2001 בע”מ

מהות ההתקשרות: התקשרות עם חברת אלעד בשנת 2012 לתחזוקה ופיתוח מערכות קמיליון ביחידות שונות במשרד הבריאות. תוכנת קמיליון פועלת במספר יחידות במשרד הבריאות ובהן המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, מערכת תרומת ביציות ומרפאות מין.

שם הספק: טלדור מערכות מחשבים בע”מ

מהות ההתקשרות: התקשרות עם חברת טלדור בשנת 2012 להמשך פיתוח, תחזוקה והתקנת מערכת GIS [מערכת מידע גיאוגרפית, ממ”ג] במשרד הבריאות. המערכת פרוסה בכל לשכות הבריאות והנפות, באגף לשעת חירום וביחידות של המשרד.

שם הספק: קומטק בע”מ

מהות ההתקשרות: התקשרות עם חברת קומטק לשנת 2012 לפיתוח ממשק במערכות ניהול השתלות במרכז ארצי להשתלות במשרד הבריאות. במרכז ארצי להשתלות קיימת מערכת למיחשוב מאגר ממתינים לאיברים שונים (ובהם כליה, לב, ריאה, כבד, קרניות), פרטי החותמים על כרטיס אד”י, מאגר מושתלים, מאגר תורמים (חי/מת) וניהול תור ממתינים לפי אלגוריתם הקצאה לפי איבר (המערכת פותחה ומתוחזקת על פלטפורמת מג’יק). לאור החוקר החדש הנכנס לתוקף בתחילת 2012 בו ממתינים להשתלות מקבלים תוספת ניקוד בגין חתימה על כרטיס אד”י נדרש שינוי בהתממשקות בין מערכת ההשתלות במרכז ארצי לבין מערכת לניהול מעבדה לסיווג רקמות בבית-החולים שיבא.

שם הספק: מג’יק תעשיות תוכנה (ישראל) בע”מ

מהות ההתקשרות: התקשרות עם חברת מג’יק לשנת 2012 לתמיכה ותחזוקה במערכות שונות באגף הרוקחות כולל מערכת לניהול רישוי ורישום תמרוקים, במשרד הבריאות. לפני כשבע שנים פותח מודול להגשת תמרוקים בצורה אלקטרונית כאשר כל חברה מחוייבת להתקין את המערכת בחצרה כדי להגיש את הבקשות בצורה ממוחשבת.