בקשה של עיריית רמת גן לקבלת מידע: מיזם משותף שעיקרו יצירה והפעלה של מערכת תקשורת קהילתית ועסקית

15:16 18.06.2015

קטגוריות: כללי

תגים:

עיריית רמת גן פירסמה בקשה לקבלת מידע (RFI) להקמת מיזם משותף שעיקרו יצירה והפעלה של מערכת תקשורת קהילתית ועסקית לרשותם של תושבי העיר ולקידום המערכות העסקיות הפועלות בה.

במסמך הבקשה נאמר כי עיריית רמת גן רואה חשיבות רבה ביצירת מערכות תקשורת מתקדמות ויצירתיות המאפשרת תקשורת שוטפת של העירייה עם תושביה ועסקים המצויים בתחומה המוניציפאלי,  המאפשרות פיתוח כלכלי, חברתי קהילתי למען רווחת תושבי העיר.

עיריית רמת גן מבקשת ליצר מערכת ייחודית וחדשנית על מנת לקדם את כלכלת העיר בכלל העסקים הפועלים בה ופעילות מערכות התמיכה הקהילתיות וככל שניתן גם לסייע ברווחתם של תושבי העיר בכל דבר ועניין.

העירייה מבקשת לקבל מידע על האפשרות להקמת מיזם משותף או להקמת מערכת עצמאית אשר תיצור סינרגיה בין רעיונות חדשים בתחום הפיתוח הכלכלי חברתי קהילתי לבין מערכות תקשורת מידע, וטכנולוגיות מתקדמות קיימות ומוכחות.

על הפתרון המוצע להיות רחב ומקיף, כל זאת תוך צמצום משמעותי של העלויות הכרוכות ביצירת הטכנולוגיות הנ”ל ולוח זמנים קצר להפעלת המערכת.

עוד נאמר במסמך הבקשה לקבלת מידע כי כחלק ממדיניות העיריה וראש העיר הוחלט כי יש מקום להקים מיזם משותף שייצר ויקים מערכת של תקשורת קהילתית ועסקית (מתק”ע) אשר תפעל באמצעות טכנולוגיות המידע המתקדמות ביותר ליצירת תקשורת והטבות בין גורמי העירייה הקהילתיים ותרבותיים והחינוכיים בעיר, בתי-העסק בעיר ומחוצה לה תוך מתן העדפה ברורה לבתי עסק עירוניים. כל זאת על מנת לייצר מערכת הטבות מקיפה שתופעל באמצעות כלים שונים.

הרקע לפעילות הוליסטית ומקיפה זו נובע מההכרה כי עד כה כל הניסיוניות בערים אחרות לייצר “כרטיסי הטבות” לא התקרבו למיצוי הפוטנציאל הטמון במהלכים אלו.  לכן מבקשת העירייה לייצר מיזם משותף עם גורם המסוגל לתכנן, להקים ולהפעיל מערכת המנצלת את טכנולוגיית המידע המתקדמות הקיימות עתה כך שהפוטנציאל האמיתי הקיים בקהילה ובעולם העסקים בעיר יבוא לטובת תושבי העיר בצורה המיטבית וכל זאת תוך צמצום ככל האפשר של ההוצאות הכרוכות בהקמת מערך זה.