בקשה לקבלת מידע (RFI) לקבלת רעיונות לפיתרונות הנדסיים בטקס הדלקת המשואות בהר הרצל

הגוף המפרסם: משרד התרבות והספורט/מרכז ההסברה – המטה לטקסים ולאירועים ממלכתיים

נושא המכרז: בקשה לקבלת מידע: רעיונות לפיתרונות הנדסיים לעיגון בטיחותי של מבנה (קונסטרוקציה) לתליית ציוד תאורה, הגברה ועזרים נוספים בטקס הדלקת המשואות בהר הרצל בערב יום העצמאות

תאריך פרסום: 27 בפברואר 2022

מועד אחרון: 3 באפריל 2022

הערות: מרכז ההסברה – המטה לטקסים ולאירועים ממלכתיים במשרד התרבות והספורט מעוניין לבחון הצעות לפתרונות הנדסיים לצורך מתן מענה להגברת הבטיחות בטקס הדלקת המשואות ובדגש על מבנה (קונסטרוקציה) אשר נדרש בהר הרצל לטובת תליית מקרנים, תאורה, ציוד הגברה ועזרים נוספים הנדרשים להפקת הטקס.

מרכז ההסברה מזמין את המשיבים להגיש מענה אשר יכלול פתרון הנדסי המבוסס על טכנולוגיות קיימות או על כל רעיון חדש אשר ייתן מענה ופתרון בטיחותי לצורך הנדרש בטקס. על המשיבים להציג במסגרת הפתרון ההנדסי, בין אם מדובר במענה מלא ובין אם מדובר במענה חלקי, תכנית עבודה הכוללת פירוט מלא של השלבים הנדרשים עבור הביצוע, לוחות זמנים משוערים,  בקרת איכות וכן את הבדיקות הנדרשות על מנת לוודא שהפתרון ההנדסי המוצע, אכן עומד בדרישות הטכניות.

מרכז ההסברה – המטה לטקסים ולאירועים ממלכתיים אמון על ארגון והפקת טקס הדלקת המשואות הסוגר את אירועי יום הזיכרון לחללי צה”ל ופעולות האיבה ופותח את אירועי יום העצמאות, ברחבת הר הרצל.

לטובת הטקס, מרכז ההסברה מבצע התקשרות עם חברת הפקה אשר באחריותה ובאמצעותה כלל ההיבטים הנדרשים לביצוע הטקס וביניהם הבטיחות, הקמה וביצוע כלל הבינוי הנדרש כולל גשרי תאורה במרכז הרחבה. בשנים האחרונות הוחזקו הגשרים באמצעות מנופים ועגורנים, והיחידה פונה על מנת לקבל פתרונות נוספים, חדשניים  ובטיחותיים לצרכים הנ”ל.

בתכנון הפתרונות השונים יש לקחת בחשבון מספר נתונים משמעותיים המשפיעים על המענים האפשריים.