בקשה לפטור ממכרז: רכבת ישראל/מוטורולה בע”מ

18:45 24.12.2012

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים: ,

הגוף המפרסם: רכבת ישראל

תקנה: 3 (29)

שם הספק: מוטורולה בע”מ

נושא ההתקשרות: תחזוקת מערכות הקשר והמיקרוגל של רכבת ישראל. לרכבת רשת קשר אלחוטית פרטית העובדת באמצעות תחנות בסיס וממסרים הפרוסים בפריסה ארצית ורשת מיקרוגל שעובדת בדימונה, ממשית, אורון, צפע, הר חלק ונחל צין. מערכת הקשר מוגדרת ע”י רכבת ישראל כמערכת קריטית; תקלה במערכת הקשר תגרום להשבתת תנועת הרכבות עד לתיקונה. בנוסף לכך מופעלים בכל תאי הניהוג של הרכבת מכשירי “נוהל 5” המבוססים על מכשיר מירס ספיריט במארז ייחודי קשיח שפותח ע”י חברת מוטורולה.

תפיסת ההחזקה למערכת הקשר היא כוללת ומכילה את כל מרכיבי המערכת מיחידות הקצה, דרך אתרי הקשר, מערכות ניתוב הרדיו והתמסורות וכלה במערכת הבקרה.

מערכות הקשר והמיקרוגל הוקמו ע”י חברת מוטורולה והיא זו המבצעת תחזוקה שנתי שלהן. כל ציודי הקצה בתחנות הבסיס ובממסרים (משדרים, מקלטים וכו’) הם מתוצרת חברת מוטורולה. הציוד המותקן בחדרי הבקרה (פיקוד, C.T.C., תאי איתות, מבני שליטה ובקרה, מוקדים וכו’) בקטרים, בכלי הצמ”ה והמכשירים הנישאים שנמצאים בפריסה ארצית גם הם מתוצרת חברת מוטורולה.

יצוין כי רק חברת מוטורולה מספקת תחזוקה גם למשירי הקשר של כוחות הביטחון וההצלה אשר מותקנים במספר אתרים של הרכבת לצורך חבירה במקרי חירום ו/או באירוע רב נפגעים. בנוסף, חברת מוטורולה היא מפעל מאושר לעבודה במצב חירום (מפעל חיוני). לאור זאת זמינותו למתן שירות לרכבת ישראל שאף היא מוגדרת כמפעל חיוני הפעיל במצבי חירום היא אפשרית גם במצבי חירום.

תקופת ההתקשרות: שש שנים