בקשה לפטור ממכרז: משרד הרווחה/סיילס פורס מנג’מנט סופטוור [רישיונות למערכת לניהול מרכזים לטיפול בנפגעי עבירות מין]

הגוף המפרסם: משרד רווחה והשירותים החברתיים

תקנה: 3 (29)

שם הספק: סיילס פורס מנג’מנט סופטוור בע”מ

מהות ההתקשרות: התקשרות עם חברת סיילס פורס מנג’מנט סופטוור בע”מ (ח.פ 513455667) כספק יחיד לצורך אחזקת רישיונות למערכת ניהול מרכזים לטיפול בנפגעי עבירות מין ל- 200 משתמשים, אירוח השרת בבזק בינלאומי, מנהלות, בנק של 300 שעות על פי ביצוע בפועל לצורך שו”שים יישום אבטחת מידע, התקנה ועוד.

התחלת ההתקשרות: 1 באוגוסט 2016; סיום ההתקשרות: 31 ביולי 2017

החלטה: אושר

הערות: אריק שייב מנהל אגף בכיר מערכות מידע במשרד הרווחה כותב לגבי בקשת הפטור ממכרז כי “חברת סיילס פורס מנג’מנט סופטוור בע”מ פיתחה מערכת מידע לניהול מרכזים לטיפול בנפגעי עבירות מין.

“מערכת זו נבנתה במסגרת מיזם משותף של משרד הרווחה, ביטוח לאומי וקרן רש”י כאשר ההטמעה, התמיכה ולווי המערכת בוצעו על ידי קרן רש”י במשך מספר שנים, באופן הדרגתי. כיום פעילה ובשימוש שוטף מול יותר ממאה משתמשים.

“כיום, עם קבלת אחריות מלאה של המשרד על פעילות המרכזים ותקצובם בהתאם, המשרד נדרש לקבלת אחריות התפעול והתמיכה במערכת זו באמצעות התוכנה שאופיינה ונבנתה בהתאם לדרישות הספציפיות של המרכזים, תוך דרישה לשינויים ושיפורים בעיקר בנושא אבטחת מידע, לפי הסטנדרטים המקובלים במשרד.

“לפיכך, נראה כי החברה שבנתה את המערכת היא היחידה שיכולה להציע פתרון עובד אשר עונה על הצרכים ולשלב בו שינויים והתאמות נוספים כנדרש”.