בקשה לפטור ממכרז: משרד הרווחה/מילב”ת [הפעלת תוכנית של שימושים דיגיטליים בקהילות תומכות לאנשים עם מוגבלות של השירות לשיקום בקהילה – עבור 6 קהילות]

הגוף המפרסם: משרד הרווחה והשירותים החברתיים

תקנה: 3 (29)

שם הספק: מילב”ת

מהות ההתקשרות: הפעלת תוכנית של שימושים דיגיטליים בקהילות תומכות לאנשים עם מוגבלות של השירות לשיקום בקהילה – עבור 6 קהילות

היקף ההתקשרות המבוקש: 1,160,000 ₪

התחלת ההתקשרות: 1 בינואר 2017; סיום ההתקשרות: 31 בדצמבר 2017

החלטה: טרום החלטת הועדה; פרסום כוונה להתקשרות עם ספק יחיד

הערות: מדובר בהתקשרות בפטור ממכרז כספק יחיד עם עמותת מילב”ת, לצורך הפעלת פיילוט של שימושים דיגיטליים בקהילות תומכות לאנשים עם מוגבלות של השירות לשיקום בקהילה.

במסגרת זאת מוצע לשלב אמצעים דיגיטליים ושימוש בטכנולוגיות מסייעות במערך נותני השירות השיקומי ב- 6 קהילות שיקומיות ברחבי הארץ  בשני רבדים: (א) מקבלי השירות (ב)הצוות המקצועי.

מטרת התוכנית היא הרחבת עולמו של האדם עם מוגבלות ואפשרויות התקשורת שלו לצורך ניהול אורח חיים עצמאי בקהילה מחד ושכלול והרחבת הכלים העומדים לרשות מערכת הרווחה ולליווי וטיפול מיטבי באדם באמצעות שימוש באמצעים דיגיטליים.

כעת מבוקש להתקשר עם עמותת מילב”ת, לצורך הפעלת תוכנית של שימושים דיגיטליים בקהילות תומכות לאנשים עם מוגבלות של השירות לשיקום בקהילה, ב- 6 קהילות חדשות עבור 220 בבתי אב חדשים. לאור הצלחה של הפיילוט בהקניית אוריינות ויכולת ליישום שימושים דיגיטליים לאנשים עם מוגבלות.

העמותה מתמחה בהתאמה ובניית ייחודית של אביזרי עזר עבור אנשים עם כל סוגי  המוגבלויות, העמותה מעסיקה 420 מתנדבים מכל שדרות האוכלוסייה (כמו מהנדסים ומדענים) על-מנת לייצר פתרונות אישיים של הנגשה ובניית אביזרי עזר עבור אנשים עם מוגבלות הפונים לעמותה, כמו כן העמותה בונה ללא רווח מאות מוצרים בשנה ומנהלת מאגר מידע הלאומי לטכנולוגיה מסייעת ואביזרי עזר.

בנוסף העמותה משמשת כספק יחיד של משרד הביטחון להתאמת הושבה ואביזרים לנכי צה”ל.

עמותת מילב”ת היא עמותה שתחום עיסוקה הוא התאמות , הנגשות ו”תפירה אישית” של פתרונות שיעזרו לאדם עם המוגבלות בחיי היום יום  ומבחינה זו היא ספק יחיד לצורך העניין.

כניסת “ישראל דיגיטלית” לתחום אנשים עם מוגבלות היא פיילוט חדש שכולנו לומדים ממנו כיצד להנגיש באופן מיטבי את השימוש בעולם הדיגיטלי לאנשים עם מוגבלות על מנת לשפר את חייהם. מילב”ת החלה לצבור ידע משמעותי בנושא תוך כדי הפיילוט ואנו מעוניינים לשמר את הידע שנצבר, להעמיק ולפתח אותו