בקשה לפטור ממכרז: משרד האוצר/ביפר תקשורת ישראל

הגוף המפרסם: משרד האוצר

תקנה: 3 (29)

שם הספק: ביפר תקשורת ישראל בע”מ

מהות ההתקשרות: כוונת משרד האוצר להתקשר עם חברת ביפר תקשורת ישראל בע”מ לטובת רכישת מנויים לשירותי זימוניות וכן שירותי אחזקה למכשירים.

התחלת ההתקשרות: 1 בינואר 2017; סיום ההתקשרות: 31 בדצמבר 2017

החלטה: טרום החלטת הועדה; פרסום כוונה להתקשרות עם ספק יחיד

הערות: בבקשה לפטור ממכרז נאמר כי אגף מינהל במשרד האוצר מבקש את אישור ועדת המכרזים לביצוע התקשרות עם חברת ביפר תקשורת ישראל בע”מ בפטור ממכרז, בעילת ספק יחיד, בהתאם לתקנה 3(29) לתקנות חובת המכרזים התשנ”ג – 1993, לטובת רכישת מינוים לשירותי זימוניות וכן שירותי אחזקה למכשירים עבור העובדים המפורטים להלן: ביפר אדום לשעת חרום ללשכת השר; ראש אגף סייבר וביטחון; קב”ט המשרד; ס. ראש מערך סייבר וביטחון.

“על-מנת לעמוד בדרישות המקצועיות של אגף הביטחון לתת מענה גם בשעות חירום בהם קיים עומס על הרשתות הסלולריות וקיימת גם סכנה של קריסה מלאה של רשתות אלו, נדרש מתן פתרון על בסיס תשתית ייעודית בפריסה ארצית שאינה חשופה לסכנת קריסה בעת חירום. בהתאם לחוות הדעת המקצועית של אגף הביטחון וכן חוות דעתו של הגורם המקצועי הרלוונטי במנהל הרכש הממשלתי, חברת ביפר היא החברה הבלעדית המספקת שירות לזימוניות על-גבי תשתית ייעודית בפריסה ארצית. למשרד האוצר ההתקשרות עם חברת ביפר תקשורת ישראל בע”מ לקבלת השירותים האמורים. התקשרות זו עתידה להסתיים ביום 31.12.2016”.