בקשה לפטור ממכרז: אוניברסיטת תל אביב/GOOGLE

הגוף המפרסם: אוניברסיטת תל אביב

תקנה: 3 (18) לתקנות חובת המכרזים (התקשרויות של מוסד להשכלה גבוהה)

שם הספק: גוגל

נושא ההתקשרות: פרסום ממומן בגוגל לתקופה של שנתיים. הנימוקים לספק יחיד/חוץ: אהוד אור סמנכ”ל לתכנון אסטרטגי ולשיווק באוניברסיטה כותב כי גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בארץ ובעולם וקרוב ל- 90% מהחיפושים בארץ ובעולם מתבצעים באמצעותו. בישראל מבקרים באתר יותר משלושה מיליון גולשים בשבוע והוא זוכה בארץ לחשיפה של יותר מ- 80%. המשמעות היא שלגוגל אין תחרות בנושא של קידום אתרים באמצעות מנוע חיפוש ואפשר גם לומר שללא גוגל האפשרות לקידום אתר אינטרנט היא מוגבלת ביותר.

החלטה: טרום החלטת הועדה

הערות: פרסום כוונה להתקשרות עם ספק יחיד/חוץ