בעקבות סידרת רעידות האדמה הפעילו שוב חב’ הטלקום באיטליה את מס’ הטלפון לתרומות לנפגעים

09:54 24.01.2017

קטגוריות: טלקום/וויירלס/מובייל

תגים:

סוכנות ההגנה האזרחית של איטליה הודיעה כי הגיעה להסכמה עם חברות הטלקום במדינה להפעיל-מחדש את מספר הטלפון המיוחד המיועד לציבור לתרום לנפגעי סידרת רעידות האדמה שפקדו את מרכז המדינה ב- 18.1.2017.

לקוחות של חברות התקשורת האיטלקיות השונות הפועלות במדינה [TIM/Vodafone/Wind 3 Italia/Fastweb/CoopVoce] יכולים לתרום תרומה בערך של שני אירו ע”י משלוח מסרון SMS למספר הטלפון 45500.

חברת Vodafone  שלחה מסרון ללקוחותיה במרכז איטליה בו היא מודיעה שהיא מאפשרת להם שיחות ומסרונים בחינם למשך שבעה ימים וכן 2 ג’יגה-בייט נתונים ליום.

חברת Wind Tre הודיעה כי היא מצרפת 18 מדינות חדשות ובהן ישראל (נוסף למדינות הקיימות כבר בתוכנית) לתוכנית ה- ‘Call Your Country Gold’  שלה עבור אזרחים זרים המתגוררים באיטליה. מדובר בשיחות בינלאומיות ושיחות בתוך איטליה חינמיות, שיחות ללא הגבלה המבוצעות אל מספרים של לקוחות החברה באיטליה וכן 4 ג’יגה-בייט נתונים ליום תמורת 9 אירו לכל ארבעה שבועות.

בנובמבר 2016 דיווחתי כאן באתר כי “בעקבות גל רעידות האדמה ורעשי המשנה באיטליה הודיעה חברת התקשורת האיטלקית TIM, Telecom Italia  על גיוס תרומות לקורבנות רעידות האדמה האחרונות במדינה. החברה הודיעה על גיוס תרומות באמצעות פלטפורמתUn Aiuto Subito . הפרוייקט הוא בשיתוף פעולה עם העיתון היומי Corriere della Sera  ועם תוכנית החדשות TG La7. לדברי החברה, הפלטפורמה גייסה סכום של יותר מ- 900,000 אירו לטובת הקורבנות שלרעידת האדמה שהייתה ב- 24 באוגוסט 2016 באיזוריUmbria/Marche/Lazio . עכשיו התרומות הן גם לטובת הקורבנות של הרעידות האחרונות. כל התרומות שיבוצעו באמצעות כרטיסי אשראי או העברות בנקאיות באתר www.unaiutosubito.org  יועברו לחשבון מיוחד בבנק Banca Prossima שנפתח במיוחד לצורך כך”.

באוגוסט 2016 דיווחתי בין היתר כי הצלב האדום האיטלקי קרא באמצעות הטוויטר לאנשים המתגוררים בסמוך לאיזורים שנפגעו להסיר את סיסמאות הגישה לרשת ה-  Wi-Fi שלהם, דבר שיסייע לכוחות ההצלה וימנע גודש על הרשתות. הרעש ב- 24 באוגוסט 2016 היה באיזור Umbria באיזור  Marche ובאיזור Lazio במרכז איטליה.  חברות הטלקום הנייחות והניידות האיטלקיות משתפות פעולה ביניהן. החברות  קבעו מספר טלפון משותף המרכז קבלת תרומות של 2 אירו כ”א (באמצעות מסרון או שיחת טלפון) לסיוע לנפגעים.