בסערה האחרונה נגרם נזק לחדר המחשבים של מפעל הפיס

תקנו אותי אם אני טועה, אבל איני זוכר שהיה פרסום כלשהו לכך שבמהלך מזג האוויר הסוער שהיה לפני חודש נגרם נזק פיזי לחדר המחשבים של מפעל הפיס.

הדבר עולה מפרסום באתר מפעל הפיס, במדור העוסק בהתקשרויות בפטור ממכרז.

נאמר שם כי ב- 23.1.2020 אושרה התקשרות כזו [החלטה מס’ 614-7-3] עם חברת היולט פקרד ישראל בע”מ לשם “הוספת רכיב למחירון “הרמה” של מתקני חשמל  בחדר מחשב, בעקבות הצפה בשל מזג האוויר הסוער; להתקשרות מכוח מו”מ לתכנון, ניהול וביצוע פרויקט העברת חדר מחשב בעקבות מכרז פומבי מס’ 392/2013″.

ב’החלטה ונימוקים’ נאמר כי “הבקשה מאושרת. המפעל יהיה רשאי להזמין מספק פריטים שאינם כלולים בחוזה הקיים בין המפעל לבין אותו ספק ובלבד ששיעור הגדלת שווי ההתקשרות בשל הוספה זו, לא יעלה על 25% משווי ההתקשרות על פי החוזה הקיים או על 50% אם ועדת מכרזים עליונה קבעה שעריכת מכרז לא תביא תועלת. שיעור הגדלת שווי ההתקשרות המבוקש בנסיבות אלו לא עלה על 25% משווי ההתקשרות על פי החוזה הקיים”.

= = = = = = = = = = =

יצויין כי באותו מדור מוזכרות שלוש התקשרויות נפרדות של מפעל הפיס עם חברות טלקום.

התקשרות אחת (שאושרה) עם היא חברת סלקום תקשורת קווית ש.מ לשם “הוספת רכיבים למחירון להתקשרות מכוח מכרז פומבי 538/2018 למתן שירותי ISP וקישורית לאינטרנט”.

התקשרות נוספת (אושרה אף היא) היא עם החברות פרטנר תקשורת בע”מ ובזק החברה הישראלית לתקשורת בע”מ: “התקשרות מכח מכרז פומבי 344/2013 להקמה ותחזוקה של רשת תקשורת לקישור מערכת המשחקים ומערכת EIL   לנקודות המכירה”.

 = = = = = = = = = = =