בנק ישראל: מכרז פומבי עם שלב מיון מוקדם להקמה, אספקה, הפעלה תחזוקה וניהול של תקשורת קווית נייחת (מפ”א) ורשת נתונים – שלב א’

הגוף המפרסם: בנק ישראל

נושא המכרז: מכרז פומבי עם שלב מיון מוקדם להקמה, אספקה, הפעלה תחזוקה וניהול של תקשורת קווית נייחת (מפ”א) ורשת נתונים – שלב א’

מס’ המכרז: 20/20

מועד אחרון: 7 בספטמבר 2020

הערות: ברשות הבנק מספר טכנולוגיות שונות ובציוד קצה רשת המנוהל על ידו. בין היתר קיימים קווים בטכנולוגיות ובתצורות הבאות: VPLS, IPVPN, METRO, WDM, FC ועוד.

במסגרת המכרז הבנק מבקש לרכוש את הרכיבים והשירותים הבאים:

+ אספקה, הפעלה, תחזוקה וניהול של צירי ה- PRI  ורשת נתונים רחבה של הבנק;

+ אספקה, הפעלה, תחזוקה וניהול של מערכת הניטור;

+ תכנון וניהול הפרוייקט;

+ רכישות של שירותים נוספים ומוצרים נוספים.

על המציעים במכרז להתחייב כי אם יזכו במכרז הם יספקו תשתית מתאימה לכל אחד מהאתרים הנכללים ברשת התקשורת המרחבית של בנק ישראל (רשימת האתרים תצורף למסמכי שלב ב’ של המכרז). התוכניות להקמת התשתית יוגשו לבנק תוך 30 יום והקמת התשתיות תבוצע תוך 60 יום, ממועד חתימת ההסכם עם הבנק.

במכרז יוכרזו שני זוכים שבאמצעותם הבנק יפעיל את כלל הפעילות הנתונה, במטרה להעמיד רשת תקשורת מרחבית המאפשרת יתירות מערכתית ושרידות לטובת המשכיות עסקית בכל אחד מהאתרים בו פועלים היום לפחות שני קווים (קו ראשי וקו גיבוי ו/או רשת ראשית ורשת גיבוי).

תקופת ההתקשרות במכרז זה היא שלוש שנים, כפוף לאפשרות הבנק בהסכם ההתקשרות לקצר את תקופת ההתקשרות. הבנק רשאי להאריך את תקופת ההתקשרות מעת לעת, ובסה”כ עד חמש שנים נוספות.

בין תנאי הסף:  למציע לפחות אחד מהרישיונות הבאים מטעם משרד התקשורת, לפי חוק התקשורת (בזק ושידורים),  התשמ”ב – 1982 : רישיון כללי ייחודי למתן שירותי בזק פנים ארציים נייחים או רישיון כללי אחוד;  המציע הוא בעלים של רשת סיבים אופטיים עצמאית בפריסה ארצית של 1,000 ק”מ לפחות.