בנק ישראל: מכרז פומבי ממוכן למתן שירותי ייעוץ אסטרטגי לחטיבת טכנולוגיות המידע

הגוף המפרסם: בנק ישראל

נושא המכרז: מכרז פומבי ממוכן למתן שירותי ייעוץ אסטרטגי לחטיבת טכנולוגיות המידע

מס’ המכרז: 21/16

תאריך פרסום: 19 במאי 2016

מועד אחרון: 19 ביוני 2016

הערות: מטרת השירותים היא ייעוץ וליווי של תהליך גיבוש התוכנית האסטרטגית למערכות המידע בבנק ישראל לשנים הקרובות עד לסיומה ולאישורה, וכן ליווי של שלב יישום התוכנית הלכה למעשה עד לביצועה המלא. עיקר שירותי הייעוץ יינתן ע”י יועץ בעל ניסיון בבניית תוכניות אסטרטגיות בבנקים מרכזיים. לצורך אספקת השירותים היועץ העיקרי יוכל להיעזר ביועצים נוספים.

תקופת ההתקשרות עם החברה שתזכה במכרז תהיה שנה אחת כאשר הבנק שומר לעצמו את הזכות לקצר את ההתקשרות, או להאריכה בתקופות נוספות, עד למקסימום של 5 שנים .היקף השירותים במהלך תקופת ההתקשרות מוערך בכ- 1,300 שעות. הבנק אינו מתחייב להיקף כלשהו של שעות.

אספקת השירותים תחל במהלך חודש ספטמבר 2016.

בין תנאי הסף: למציע ניסיון באספקת שירותי ייעוץ בתחום בניית תוכניות אסטרטגיות למערכות מידע לארבעה גופים פיננסיים לפחות,  בהיקף של 300 שעות לפחות לכל גוף [“גוף פיננסי” כהגדרתו בסעיף 1 לחוק בנק ישראל, התש”ע – 2010]; למציע, או לגוף שאיתו יש למציע שיתוף פעולה מוסדר לפחות ברמה החוזית, ניסיון באספקת שירותי ייעוץ בתחום בניית תוכניות אסטרטגיות למערכות מידע לבנק מרכזי אחד לפחות,  בהיקף של 300 שעות לפחות; ליועץ המוצע ניסיון של 5 שנים לפחות באספקת שירותי ייעוץ בתחום מערכות מידע, בהיקף של 500 שעות לפחות בכל שנה; ליועץ המוצע ניסיון באספקת שירותי ייעוץ בתחום בניית תוכניות אסטרטגיות למערכות מידע לשני גופים פיננסיים לפחות, בהיקף של 300 שעות לפחות לכל גוף [“גוף פיננסי” כהגדרתו בסעיף 1 לחוק בנק ישראל, התש”ע – 2010].