בנק ישראל: הודעות על התקשרויות בפטור ממכרז

16:24 27.01.2015

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים: ,

בנק ישראל פירסם לאחרונה מספר הודעות על הודעות על התקשרות בפטור ממכרז עם ספק יחיד.

שם הספק: סייברינט טכנולוגיות בע”מ

מהות ההתקשרות: מימוש האופציה בהסכם עם הבנק,  שנכרת  עם החברה בהמשך לזכייתה במכרז פומבי, לצורך המשך אספקת שירותי ייעוץ בנושא הגנה קיברנטית.

שם הספק: Swift SCRL

מהות ההתקשרות: התקשרות עם ספק חוץ לצורך רישוי, תחזוקה, שדרוגים, הטמעה, שירותי מומחה ורכישת מודולים עתידיים למערכת AMH. ועדת המכרזים אישרה את ההתקשרות לאחר שלפרסום כוונת ההתקשרות באינטרנט, בצירוף חוות הדעת של הסמכות המקצועית, לא הוגשו הסתייגויות. היקף כספי: עד 3.5 מיליון ₪ בתוספת מע”מ.

שם הספק: בינת יישום מערכות בע”מ

מהות ההתקשרות: ביצוע פרויקטים נוספים ותחזוקת מערכת להגנה אלקטרונית. מימוש האופציה בהסכם עם הבנק, שנכרת עם החברה בהמשך לזכייתה במכרז פומבי. היקף כספי: כ – 1,020,000 ש”ח כולל מע”מ

שם הספק: לוג-און תוכנה בע”מ

מהות ההתקשרות: התקשרות עם החברה, כספק יחיד לרישוי, תחזוקה, תמיכה  ואספקת שירותי מומחה לתוכנת DPT  לניהול טבלאות. ועדת המכרזים אישרה את ההתקשרות, לאחר שלפרסום כוונת ההתקשרות באתר האינטרנט לא הוגשו הסתייגויות, ומשהתקבל אישור המנכ”ל. היקף כספי: עד 120,000 $, כולל מע”מ

שם הספק: יונירום אלקטרוניקס תחזוקת מערכות אל פסק

מהות ההתקשרות: מימוש האופציה בהסכם עם הבנק, שנכרת עם החברה בהמשך לזכייתה במכרז סגור, לצורך המשך תחזוקת שתי מערכות אל פסק שהותקנו על ידה.

שם הספק: בזק בינלאומי

מהות ההתקשרות:  אימוץ תוצאות מכרז מרכזי של החשכ”ל לאספקת שירותי טלפוניה, והתקשרות עם הזוכה, לצורך שדרוג ותחזוקת מרכזיית בניין הבנק ברח’ יבנה בת”א ולרכישת הציוד בסיום תקופת הליסינג.

שם הספק: ב.י.ס מערכות תוכנה מתקדמות בע”מ

מהות ההתקשרות: רישוי, תמיכה ותחזוקה לתוכנת Netpass במחשב המרכזי (ה- Mainframe)

שם הספק: אי פור די סולשנס בע”מ

מהות ההתקשרות: מימוש האופציות בהסכם עם הבנק, שנכרת עם החברה בהמשך לזכייתה במכרז פומבי לאספקת והטמעת מערכת לניהול פניות הציבור, לצורך השלמת פיתוחים ועבודות ותחזוקת המערכת.

שם הספק: וואן שילוב מערכות בע”מ

מהות ההתקשרות: מימוש האופציה בהסכם עם הבנק, שנכרת עם החברה בהמשך לזכייתה במכרז פומבי, לצורך תחזוקת מודלים שונים של המערכת לניהול הרשאות