במרכז הרפואי בני ציון מבקשים ליישם מוצר שפותח על בסיס שיטת התחקיר בחיל האוויר

במרכז הרפואי בני ציון בחיפה מבקשים ליישם מוצר שפותח על בסיס שיטת התחקיר בחיל האוויר.

נורית בז’ז’ינסקי סגנית מנהלת בית הספר האקדמי לסיעוד כותבת בבקשה להתקשרות בפטור ממכרז עם שמיים – עסק חברתי בע”מ כי זו “מערכת מבוססת בינה מלאכותית המאפשרת קיום תהליכי תחקור ושיפור מתמיד ברמה האישית וברמה הארגונית. מדובר במערכת (Web & Mobile).

“במערכת ניתן לנהל משימות מהתחקירים, לקבל פידבק בצורה פשוטה ונוחה, לשתף ידע בין הלומדים וליהנות מלקחי עבר בפעולות עתידיות. בנוסף המוצר יחליף את פנקס הפעילויות של הסטודנטים תוך בניית דשבורד זמן אמת להתקדמות בתהליך ההכשרה לשם ייעולה והקלתה. הכשרה ושימוש במערכת מסוג זה מפתחת בלומדים ערכים של אחריות אישית וקידום תפיסת בטיחות הטיפול לקראת תפקודם כאחיות ואחים בעתיד”.

“המוצר פותח על בסיס שיטת התחקיר בחיל האוויר הישראלי. המערכת הינה ייחודית בהיבט של התהליכים אותם היא מייצרת ופשטות ההפעלה שלה לנושא הפקת לקחים ושיפור מתמיד. המערכת בעלת יכולת בינה מלאכותית מה שמתבטא במתן המלצות אישיות למשתמש לפני פעילות עתידית על סמך לקחי העבר של המשתמש במערכת.

“החברה מוכרת כיום כספק יחיד של משרד הביטחון  ואף זכתה במענק לצרכי מחקר ופיתוח של המשרד עקב הצורך והמחסור שזוהה במערכת דומה. הוכרה כספק יחיד בתל השומר.

“בית הספר לסיעוד  בני ציון, הינו הראשון במוסדות ההכשרה לסיעוד בארץ שמקדם את נושא הלמידה וההשתפרות מתוך תחקור עצמי. הרעיון מעורר סקרנות והתלהבות מצד מנהל הסיעוד ומוסדות הכשרה נוספים.

“בית הספר ערך פיילוט עם המערכת לתקופה בת שנה ונמצאה שביעות רצון גבוהה מהמוצר ומהערך הארגוני אותו הוא מקדם”.