בזק תובעת את ספקית שירותי הגישה לאינטרנט מארס 019 טלקום ו- 3 דירקטורים שלה בגין חוב כספי עבור שירותים שסיפקה לה

בזק החברה הישראלית לתקשורת בע”מ הגישה (24.12.2019) תביעה לבית-משפט השלום בתל אביב תביעה נגד חברת מארס 019 טלקום בע”מ ושלושה דירקטורים שלה בגין חוב כספי. התביעה הוגשה באמצעות עו”ד עמוס תיבי.

בכתב התביעה (תיק אזרחי בסדר דין רגיל) נאמר בין היתר כי חברת מארס 019 טלקום בע”מ מטירת כרמל עוסקת בתחום שירותי גישה לאינטרנט בהתאם לרישיון מיוחד שהוענק לה ע”י משרד התקשורת.

שני נתבעים נוספים הם בעלי מניות ודירקטורים בחברה ונתבע נוסף הוא דירקטור בחברת מארס 019 טלקום.

“לצורך מתן שירותי הגישה לאינטרנט אותו מספקת הנתבעת לציבור לקוחותיה, היא התקשרה עם התובעת [בזק] בהסכם המאפשר לה להזמין ולקבל שירות קישור בין שרתיה היא לבין רשת התקשורת שמפעילה התובעת, למטרת חיבור הלקוחות לשירותי האינטרנט של הנתבעת”. הסכם ההתקשרות שנחתם בין שתי החברות הוא מיום 22.11.2010.

“בהתאם להסכם סיפקה ומספקת התובעת לנתבעת את השירותים שהזמינה הנתבעת ושיגרה אליה מידי חודש בחודשו חשבונות. משך מספר נים שילמה הנתבעת את החשבונות שנשלחו אליה גם אם לא באופן סדיר. אולם ממחצית שנת 2017 חדלה מלשלם את החשבונות והתובעת נתקלה ונתקלת בקשיי גבייה חמורים, למעשה בהיעדר גבייה.

“בנסיבות אלה הגישה התובעת תביעה נגד הנתבעת בגין חוב שנצבר בחודשים אוגוסט 2017 עד אוקטובר 2017 [תיק ת”א 66946-11-17], תביעה שהתקבלה בהיעדר הגנה, מתוך תקווה שהדבר יביא לכך שהנבעת תחל/תשוב לשלם את החשבונות בגין השירותים הניתנים לה. הנתבעת לא התגוננה, התביעה התקבלה והליכי הוצל”פ שננקטים הביאו לגבייה חלקית בלבד.

“[…] התובעת, אשר איננה חפצה לפגוע בציבור המנויים המחוברים לשירותי הנתבעת והמקבלים שירות באמצעות תשתיות התובעת, נמנעה עד כה מניתוק השירותים, אולם אין להוציא מכלל אפשרות כי היא תפעל בעתיד (ולוּ הקרוב) לניתוק השירות, בהתאם לזכותה שבהסכם ובהתאם לסמכויותיה שבכל דין.

“נכון לעת כתיבת כתב תביעה זה לא שילמה הנתבעת חשבונות שהוצאו לה מאז נובמבר 2017 ועד ליום הגשת תביעה זו, חובות המסתכמים בערכי קרן בסך של 196,979 ₪ ובצירוף הפרשי הצמדה וריבית פיגורים, החלה על חובות מעין אלה נוכח הוראות תקנות הבזק (ריבית והוצאות גבייה), על סך של 212,615 ₪”.

“[…] יובהר כי הנתבעים אינם חולקים על חובתם לשלם את הסכומים הנתבעים בכתב תביעה זה”.

טרם הוגש כתב הגנה מטעם מי מהנתבעים.

הערת עורך Read IT Now: בוויקיפדיה מופיע ערך על חברת מארס 019 טלקום בע”מ.