בורל אסושיאייטס: הוצאות הפרסום הדיגיטלי בבחירות 2016 בארה”ב יחצו את רף ה- 1 מיליארד דולר

2015–2016 Political Advertising Outlook, דו”ח של חברת Borrell Associates  שפורסם בחודש אוגוסט 2015 אומר כי הוצאות הפרסום הדיגיטלי בבחירות 2016 בארצות הברית יחצו את רף ה- 1 מיליארד דולר או 9.5% מכלל הוצאות הפרסום הפוליטי בתקופת הבחירות בשנה הבאה. הפרסום הדיגיטלי יתפוס את המקום השלישי מבחינת היקפו.

עם זאת, את החלק הארי ייטול הפרסום בטלוויזיה המסורתית עם 5.8 מיליארד דולר או 51% מכלל ההוצאות. במקום השני – הוצאות על הפרסום בכבלים עם 1.1 מיליארד דולר או 10% מכלל הוצאות הפרסום הפוליטי בשנה הבאה.

כלל הוצאות הפרסום הפוליטי בבחירות 2016 יסתכמו ב- 11.4 מיליארד דולר בשנה הבאה, גידול של 20% בהשוואה לבחירות הקודמות בשנת 2014. ההוצאות בשנים 2015 ו- 2016 יסתכמו ב- 16.5 מיליארד דולר.