מינוי שר תקשורת חדש הוא כבר Non-Issue [ידיעה מעודכנת]

ביום שני, 3 במאי 2021, בשעה 10:42 פירסמתי את המבזק הבא באתר זה: בהצבעה טלפונית אישרו עתה שרי הממשלה איוש מספר משרדי ממשלה ובהם איתן גינזבורג כשר התקשורת לתקופה לא-ידועה; מעכשיו מופעל שעון החול עד למועד בו אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ יכתוב על המינוי החדש וכי בשל הנסיבות הוא לא יזכה ליום אחד של חסד; מקווה שהמנכ”לית תעדכן את השר החדש מיהו ‘מומחה הטלקום’.

באורח פלא, בשעה 11:30, אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ קיבל, ככל הנראה וכמיטב המסורת, השראה ממה שפירסמתי ואז הוא פירסם אייטם בנושא זה באתר שלו.

יצויין כי במבזק שלי ציינתי גם שלשר הנכנס אין כל זיקה לקרן וקסנר וכי אינו מתגורר במושב נס הרים (כך שבהקשרים הללו לא תהיה סיבה לתקוף אותו מהרגע הראשון).

הגימלאי (פנסיונר משטרת ישראל) אבי וייס כתב בין היתר בידיעה הקצרה שלו כי “[…] אני מקווה, שהשר הטרי,  איתן גינזבורג,  יצליח לבצע תיקון אחד בלבד במשרד התקשורת: יחסל את החרפה, שגמלאי המשרד ‘נזרקים לפח האשפה’ אחרי פרישתם, בניגוד לחוק, להגיון ולכל נורמה סבירה במשרד ממשלתי בישראל”.

איני בטוח שבתקופה הקרובה יימנע אבי [‘הלוחם היחיד בעוולות משרד התקשורת’] וייס מלבקר את השר הנכנס. לפחות אני מקווה שהמסגרת שיחת ההיכרות, מנכ”לית המשרד לירן אבישר בן-חורין תעדכן אותו מיהו ‘מומחה הטלקום’.

אגב, כשפירסם אתמול את הידיעה שלו, הוא סיווג אותה כ’נושא חם’. מקץ מספר שעות שונמך הסיווג אצלו ל’חדשות מקומיות’ בלבד. כך חולפת לה תהילת עולם.

נכון למועד פרסום ידיעה זו, ולמרות שהשר הושבע אתמול והיה אמור להיכנס לתפקידו כבר הבוקר (כפי שסיפר בראיון ל’כאן’ רשת ב’) הרי שנכון לעכשיו טרם פורסם תצלומו של השר הנכנס באתר משרד התקשורת.

וזה קצת מוזר כיוון שבמשרד התקשורת ודאי זוכרים מקרים דומים בעבר בהם אבי וייס כתב שהם לא יודעים לנהל את המשרד בשל כך שאינם מזדרזים להעלות תצלום של שר נכנס ובהתחשב בעובדה שאתמול בצהריים שלחתי מייל לדוברות המשרד בשעות הצהריים והסבתי תשומת ליבם לכך.

* הידיעה עודכנה ב- 4.5.2021 בשעה 13:50.