בדיקה עצמאית שהוזמנה ע”י מלון Westin Hotel Leipzig מנקה את נציג המלון מהאירוע האנטישמי כביכול נגד הזמר גיל עופרים

19:12 23.10.2021

קטגוריות: כללי

תגים:

בדיקה עצמאית שנערכה בהזמנת מלון Westin Hotel Leipzig  בעיר לייפציג שבגרמניה מנקה, לטענת המלון, את נציג המלון מהאירוע האנטישמי כביכול נגד הזמר גיל עופרים ומטילה ספקות בגירסה שהציג הזמר. באותו אירוע, כך נטען ע”י הזמר, מנהל הקבלה דרש ממנו להסיר מצווארו שרשרת עם תליון מגן דוד כתנאי לקבלת חדר במלון.

האירוע גרר מחאות  והתבטאויות נגד מה שקרה במלון כמו גם קריאה להחרמת Mariott החברה-האם של המלון בלייפציג.

המלון עצמו סירב להתנצל על האירוע כל עוד נערכת בדיקה בנושא אם כי הוא הישעה זמנית את העובד.

אתר החדשות הגרמני Deutsche Welle דיווח ביום רביעי (20.10.2021) כי קבוצה עצמאית של עורכי דין השלימה את הבדיקה ופירסמה דו”ח בן לא פחות מ- 118 עמודים. הבודקים עברו על סרטי המעקב בדלפק הקבלה ושוחחו עם עדי ראייה לאירוע. לפי הדו”ח, בכל הסרטים הללו לא נראה תליון מגן הדוד על הזמר בצורה גלוייה, כטענתו.

למרות זאת’ גיל עופרים עומד על גירסתו וטוען כי ידע מלכתחילה שבשלב כלשהו ינסו לציירו כשקרן. בשיחה עם העיתון המקומי Leipziger Volkszeitung הוא אמר כי סרטוני הוידיאו אינם ברורים דיים כדי לקבוע האם וכמה זמן הוא ענד את מגן הדוד. הוא הוסיף כי הוא שם את מבטחו במערכת המשפטית; הוא הגיש תלונה רשמית נגד המלון בגין אפלייה.

בעקבות הדו”ח הודיע המלון כי לא ינקטו צעדים נוספים כנגד העובד אולם הוא לא הוחזר לעבודה מלאה בשל ‘עויינות מאסיבית’ שהוא ניצב עדיין בפניה בעקבות האירוע.

הערת עורך Read IT Now: אין בדברים המובאים כאן כדי לנקוט עמדה כלשהי מצידי לגבי גירסת גיל עופרים ו/או הגירסה הנגדית של המלון כמו גם לגבי ממצאי הבודקים (שכאמור עשו עבודתם בהזמנת המלון).