באישור החשכ”ל: פטור ממכרז בהתקשרות המשך של משרד התקשורת עם חברת אבנת לשירותי ייעוץ בתחום אבטחת מידע; “יש להיערך באופן מיידי לפרסום מכרז לרכישת השירותים האמורים”

החשבת הכללית במשרד האוצר מיכל עבאדי-בויאנג’ו אישרה המלצה של וועדת הפטור המרכזית במשרד האוצר להענקת פטור ממכרז בהתקשרות המשך של משרד התקשורת עם חברת אבנת – אבטחת נתונים בע”מ לשירותי ייעוץ בתחום אבטחת מידע.

בנימוקי וועדת הפטור המרכזית הודגש כי “יש להיערך באופן מיידי לפרסום מכרז לרכישת השירותים האמורים”.

ההתקשרות המקורית מ- 13.9.2010 נעשתה לאחר בדיקת מספר הצעות לצורך מתן שירותי ייעוץ בנוגע לאבטחת מידע במשרד. ההתקשרות בוצעה לשנה עם אופציה להרחבת ההתקשרות בשנה נוספת בהיקף כולל של 500 שעות אך בפועל הוארכה מספר פעמים.

“המשרד נמצא כעת בעיצומו של תהליך גיבוש ועיצוב תוכנית עבודה בכלל הנושאים הקשורים להגנת מידע וכתיבת נהלי הגנת מידע, גיבוש המלצות ודרכים לפעולה ליישום הנהלים בתשתית הטכנולוגיה של המשרד וגיבוש המלצות ודרכים לפיקוח ובקרה על תחום זה ולכן חשוב למשרד לסיים את התהליך עם החברה העוסקת בנושא רגיש זה כבר כמה שנים”.

התקופה שאושרה: מ- 10.8.2014 ועד 31.12.2014 או עד לתוצאות מכרז בנושא. ההיקף הכספי שאושר – 47,200 ₪ כולל מע”מ (לעומת סכום מבוקש של 57,525 ₪ כולל מע”מ).