“איתות לשווקים”: מינהל הרכש הממשלתי מפרסם “מסמך הודעה על כוונה לצאת למכרז מרכזי” בנושא לאספקת שירותי סלולר עובדי ומשרדי הממשלה ויחידות הסמך

משרד האוצר/החשכ”ל/מינהל הרכש הממשלתי מפרסם (26.1.2022) “מסמך הודעה על כוונה לצאת למכרז מרכזי” בנושא לאספקת שירותי סלולר עובדי ומשרדי הממשלה ויחידות הסמך.

במסמך נאמר בין היתר כי “משרדי הממשלה נדרשים לאספקת שירותי סלולר לדיבור ולהעברת נתונים, הן לשימושם הישיר של עובדי המדינה והן לצרכי המשרדים.

“מינהל הרכש הממשלתי מבקש להודיע כי בכוונתו לפרסם מכרז מרכזי 02-2022 לאספקת שירותי סלולר עובדי ומשרדי הממשלה יחידות הסמך במהלך שנת 2022 (מועד משוער ולא מחייב להגשת הצעות – רבעון שלישי 2022)”.

ההליך כרוך בעמידה במספר דרישות  ובהן עמידה בתקן “רימון 3” בהתאם להנחיות הגוף המנחה את המציע הפוטנציאלי והתחייבות של מציע פוטנציאלי ולפיה ככל שיזכה במכרז יהיה עליו ליישם את תקן “רימון 4” בתוך שנה ממועד תחילת ההתקשרות.

בנוסף מדובר גם בדרישת איכות כיסוי דור חמישי; דרישה זו לא תהווה תנאי סף להשתתפות במכרז אך היא תשוקלל כחלק ממרכיבי האיכות במכרז.

“כאמור, המכרז טרם פורסם וטרם הושלמה העבודה על מסמכי המכרז, ומשכך הרי שתנאים ודרישות אלו עשויים להשתנות ותנאים ודרישות נוספים עשויים להתווסף, הכל בהתאם לצרכים שיקבע מינהל הרכש. בכל מקרה התנאים והדרישות שיחייבו הן אלו שיקבעו במסמכי המכרז, כפי שיפורסמו”.

“למען הסר ספק, פנייה זו אינה בבחינת הליך מכרזי ואין בה כדי ליצור מחויבות כלשהי כלפי גורם כלשהו. כל ההוצאות הכרוכות בהערכות לדרישות המפורטות במסמך זה הן באחריותם הבלעדית של המציעים הפוטנציאליים ועל חשבונם. יודגש, כי אף גורם לא יהיה זכאי לכל פיצוי, שיפוי, החזר או תשלום כלשהו ממינהל הרכש או מכל גורם ממשלתי אחר בגין פעולותיו בעקבות הודעה זו”.