אימרקטר: שוק הפרסום הנייד גדל ב- 105% ב- 2013 הודות לגוגל ופייסבוק; צפוי להסתכם ב- 31.45 מיליארד דולר ב- 2014

דו”ח של חברת המחקר eMarketer שפורסם ב- 19 במארס 2014 אומר כי הוצאות הפרסום הנייד יסתכמו בשנת 2014 ב- 31.45 מיליארד דולר, קרוב לרבע מכלל הוצאות הפרסום הדיגיטלי העולמיות.

מדובר בגידול בשיעור של 75.1% לעומת השנה שעברה.

שוק הפרסום הנייד גדל בשיעור של 105% בשנת 2013 והסתכם ב- 17.96 מיליארד דולר. עיקר הגידול אשתקד היה מההוצאות על פרסום ב- Facebook וב- Google. יחדיו היוו 75.2% מהגידול בהכנסות השוק.