אימרקטר: שוק הפרסום הנייד בארה”ב: ב- 2012 גידול של 178% ל- 4.11 מיליארד דולר; ב- 2013 יגדל ב- 77.3% ל- 7.29 מיליארד דולר

דו”ח של חברת המחקר eMarketer שפורסם ב- 3 באפריל 2013 אומר כי שוק הפרסום הנייד בארצות הברית רשם בשנת 2012 גידול של 178.3% והסתכם ב- 4.11 מיליארד דולר.

לדברי אימרקטר צפוי שוק זה לגדול בשיעור של 77.3% להיקף של 7.29 מיליארד דולר.

מדובר בגידול של כמעט פי חמישה הוצאות מאז שנת 2011.

בשנת 2017 ההוצאות צפויות לגדול ב- 26% ל- 27.13 מיליארד דולר, 45% מכלל הוצאות הפרסום הדיגיטליות ו- 13.8% מכלל הוצאות הפרסום במדיה באותה שנה.

בשנת 2013 ההכנסות של חברת Google מפרסום נייד בארה”ב יסתכמו ב- 3,984.4 מיליון דולר. אשתקד הנתח של גוגל מתוך כלל ההכנסות היה 93.3% והשנה מדובר ביותר ממחצית מכלל ההכנסות.