אימרקטר: צפוי גידול של 3.6% בהוצאות הפרסום בארצות הברית על מדיה בשנת 2013 לעומת 2012

13:21 04.09.2013

קטגוריות: פרסום/שיווק/מדיה

תגים: , ,

דו”ח של חברת eMarketer שפורסם ב- 22 באוגוסט 2013 אומר כי הוצאות הפרסום בארצות הברית על מדיה בשנת 2013 יסתכמו ב- 171.01 מיליארד דולר, גידול של 3.6% לעומת 2012 [בה הסתכמו ההכנסות ב-165.03 מיליארד דולר, גידול של 4.3% לעומת 2011, שיעור הגידול הרב ביותר לשנים 2011-2017].

שיעור הגידול בשנת 2012 מיוחס בעיקר למשחקים האולימפיים ולבחירות הארציות.

בשנת 2019 יהיה גידול צפוי של 3.9% שינבע ממשחקי החורף [Winter Olympics], בחירות אמצע-התקופה לשני הבתים בארה”ב ולמשחקי FIFA World Cup.

אימרקטר צופה כי הטלוויזיה תמשיך למשוך אליה את מרבית הוצאות הפרסום במדיה בארצות הברית בתקופה הנראית לעין למרות שהנתח שלה מתוך כלל ההוצאות צפוי לרדת במעט מ- 39.1% ב- 2012 ו- 38.8% ב- 2013 ל- 38.2% בשנת 2017.

הנתח של מדיה דיגיטלית: 22.3% ב- 2012, קרוב ל- 25% השנה ו- 31.1% בשנת 2017. פלח המובייל יהיה 15.8% מכלל הוצאות הפרסום ב- 2017 ויסתכם ב- 31.1 מיליארד דולר.