אימרקטר: נמשך הגידול בהוצאות הפרסום העולמיות אך בקצב איטי מהצפוי

09:52 08.11.2015

קטגוריות: פרסום/שיווק/מדיה

תגים: , , ,

דו”ח של חברת המחקר eMarketer  אומר כי נמשך הגידול בהוצאות הפרסום העולמיות אך בקצב איטי ממה שצפתה החברה עד כה.

הוצאות הפרסום העולמיות צפויות להסתכם השנה ב- 569.65 מיליארד דולר לעומת התחזית הקודמת להכנסות בהיקף כולל של 577.79 מיליארד דולר.

אימרקטר אומרת כי הקטנת התחזית שלה נובעת מירידה בהוצאות הפרסום באמריקה הלטינית, בצפון אמריקה ובמערב אירופה.

בשנת 2016 יחצו ההוצאות העולמיות את רף ה- 600 מיליארד דולר. בשנת 2019 יחצו ההוצאות העולמיות את רף ה- 700 מיליארד דולר. בשנים 2016-2018 אחוזי השינוי בהוצאות יהיו בני 6 אחוזים ויותר (בדומה ל- 2014) ואילו בשנת 2019 (בדומה לשנת 2015) השינוי יהיה בן יותר מ- 5%.

אימרקטר מציינת כי הוצאות הפרסום הדיגיטלי יגדלו בשיעור של 18% בשנת 2015 ויסתכמו ב- 170.17 מיליארד דולר. משמעות הנתונים הללו: 29.9% מכלל שוק הפרסום העולמי.

כלל הוצאות הפרסום בצפון אמריקה יהיו הגבוהות ביותר ויסתכמו ב- 195.26 מיליארד דולר בשנת 2015 [שיעור גידול של 4.5% לעומת תחזית קודמת לגידול בשיעור של 5.2%]. יחד עם זאת, בשנת 2019 איזור אסיה/פאסיפיק יחליף את צפון אמריקה כשוק הפרסום המוביל בעולם.

צפון אמריקה הוא גם שוק הפרסום הדיגיטלי הגדול ביותר בעולם כשהשנה יגדל בשיעור של 16.8% לעומת 2014 ויסתכם ב- 62.07 מיליארד דולר.

הוצאות הפרסום באינטרנט נייד יסתכמו בשנת 2015 ב- 72.06 מיליארד דולר. בשנת 2016 יחצו ההוצאות את רף ה- 100 מיליארד דולר כשבשנת 2019 הן יסתכמו ב- 198.81 מיליארד דולר.

בשנת 2014 גדלו הוצאות הפרסום באינטרנט נייד בשיעור מרשים של 122.3%, בשנת 2015 הן צפויות לגדול בשיעור של 45.7% ובשנים לאחר מכן – בשיעורים נמוכים יותר אבל עדיין משמעותיים.