אימרקטר: מכירות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארצות הברית צפויות להגיע בשנת 2022 ליותר מ- 1 טריליון דולר – לראשונה
דו”ח של חברת המחקר eMarketer אומר כי מכירות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארצות הברית צפויות להגיע בשנת 2022 ליותר מ- 1 טריליון דולר – לראשונה.
אמרקטר אומרת כי הגמישות והנוחות שהלקוחות ‘גילו’ במהלך מגיפת קורונה (באמצעות המסחר האלקטרוני) – הוא מדבק.
מדובר בגידול דו-ספרתי בהוצאות המסחר האלקטרוני: ההוצאה הממוצעת לרוכש דיגיטלי צפוייה לגדול בשיעור גידול שנתי מצטבר בשיעור של 11.6% במהלך השנים 2022-2025 ולהגיע לכ- 7,000 דולר לעומת גידול שנתי מצטבר בשיעור של 1.9% במספר כלל הרוכשים הדיגיטליים.
לדברי אימרקטר, הגידול במסחר האלקטרוני הקמעונאי מבוסס מחשבים נייחים/ניידים יחווה האטה. בתקופה שמעתה ועד שנת 2025 הגידול של פלח זה יפגר את כלל המסחר האלקטרוני.
במקום זאת, הצרכנים ירכשו יותר באמצעות המובייל: לראשונה, 4 מכל עשרה דולרי מסחר אלקטרוני קמעונאי יגיעו באמצעות המובייל. הסמרטפונים יהוו 85% מכלל מכירות המסחר הנייד [Mcommerce/Mobile Commerce] השנה.