אימרקטר: לאחר גידול של 4.4% ב- 2012 הוצאות הפרסום העולמיות יגדלו ב- 2.8% ב- 2013 (לכ- 517 מיליארד דולר) ו- 5% נוספים ב- 2014

19:02 17.06.2013

קטגוריות: פרסום/שיווק/מדיה

תגים: , , ,

דו”ח של חברת המחקר eMarketer שפורסם ב- 17 ביוני 2013 אומר כי בשנת 2012 חל גידול בשיעור של 4.4% בהוצאות הפרסום העולמיות. בין הגורמים לגידול זה: הוצאות הפרסום על המשחקים האולימפיים.

החברה צופה כי בשנת 2013 יחול גידול נוסף בשיעור של 2.8% ל- 516.95 מיליארד דולר. מדובר בהוצאות על דיגיטל (לרבות במכשירים ניידים), מדריכים, מגזינים, עיתונים מודפסים, פרסום חוצות, רדיו וטלוויזיה.

גידול נוסף בהוצאות הפרסום העולמיות בשיעור של כ- 5% צפוי גם בשנת 2014. בין הגורמים לגידול בשנה הבאה: הוצאות הפרסום הקשורות ל- FIFA World Cup בברזיל בשנת 2014.

הוצאות הפרסום בשנת 2017 צפויות להסתכם ב- 616.65 מיליארד דולר.