אימרקטר: ירידה בנתח של גוגל מכלל שוק החיפוש הנייד האמריקני שערכו הכולל 9 מיליארד דולר

דו”ח של חברת המחקר eMarketer  שפורסם ב- 5 ביוני 2014 אומר כי שוק הפרסום הנייד [Mobile advertising] בארצות הברית יסתכם בשנת 2014 ב- 17.73 מיליארד דולר.

הוצאות הפרסום הנייד מבוסס תוצאות חיפוש [mobile search spending] יהיו יותר ממחצית מסכום זה – 9.02 מיליארד דולר.

חברת המחקר מעריכה כי בשנת 2018 יסתכמו ההוצאות על הפרסום הנייד מבוסס תוצאות חיפוש ב- 28.41 מיליארד דולר.

הנתח של גוגל מכלל השוק עמד בשנת 2012 על 82.8%, בשנת 2013 על 68.5%, בשנת 2014 על 65.7% ובשנת 2016 – על 64.2%.

לעומתה הנתח של Yelp הולך וגדל בהתמדה. אומנם מדובר על נתח קטן אך ההולך וגדל: מ- 0.5% ב- 2012 ל- 1.9% ב- 2016.