אימרקטר: יותר מרבע מכלל משתמשי האינטרנט בארה”ב יחסמו השנה פרסומות מקוונות [Ad Blocking]

17:36 12.07.2016

קטגוריות: פרסום/שיווק/מדיה

תגים: ,

דו”ח של חברת המחקר eMarketer  שפורסם ב- 21 ביוני 2016 אומר כי שיעור חסימת הפרסומות בארצות הברית צפוי לגדול בשנת 2016 בשיעור גידול דו-ספרתי כש- 26.3% ממשתמשי האינטרנט בארה”ב [יותר מכל אחד מקרב חמישה אנשים] יחסמו פרסומות מקוונות השנה.

לדברי אימרקטר, 69.8 מיליון אמריקנים ישתמשו בחוסם מודעות [ad blocker] השנה, גידול בשיעור של 34.4% לעומת השנה שעברה.

בשנת 2017 צפוי גידול בשיעור של 24% ל- 86.6 מיליון איש.

חסימת הפרסומות בארצות הברית מקובלת יותר בקרב המחשבים הנייחים והניידים מאשר בקרב הטלפונים החכמים (סמרטפונים).