אימרקטר: יותר ממחצית מכלל הכנסות הפרסום המקוון הנייד זרמו אשתקד לגוגל

דו”ח של חברת המחקר eMarketer שפורסם ב- 13 ביוני 2013 אומר כי יותר ממחצית (4.61 מיליארד דולר) מכלל הכנסות הפרסום המקוון הנייד ברחבי העולם אשתקד (שהסתכמו ב- 8.8 מיליארד דולר) זרמו לחברת Google אשר גרפה כשליש מכלל הוצאות הפרסום הדיגיטלי בשנה שעברה.

גם הכנסותיה של גוגל בארצות הברית בשנה שעברה היוו כמחצית מכלל הכנסות הפרסום המקוון הנייד.

הכנסותיה של גוגל בתחום זה בשנת 2011 הסתכמו ב- 1.53 מיליארד דולר ובשנת 2013 הן צפויות להסתכם ב- 8.85 מיליארד דולר (גידול של 92.1%).

חברת Facebook, אשר בשנת 2011 כלל לא היו לה הכנסות מפרסום נייד, צפוייה להגדיל בשנת 2013 את הכנסותיה הניידות בשיעור של יותר מ- 333% לקצת יותר מ- 2 מיליארד דולר וליטול נתח של 12.9% מכלל שוק הפרסום המקוון הנייד העולמי.

ההכנסות של Twitter בתחום זה צפויות לגדול מ- 140 מיליון דולר ב- 2012 ל- 310 מיליון דולר ב- 2013 [נתח שוק של כ- 2% עולמי ו- 3.6% בארצות הברית].