אימרקטר: השחקנים הראשיים בשוק הפרסום הדיגיטלי הנייד בארה”ב מעבירים הכנסותיהם לתחום המובייל

דו”ח של חברת eMarketer שפורסם ב- 29 באוגוסט 2013 אומר כי ככל שהצרכנים בארצות הברית מקדישים למכשירים הניידים יותר ויותר זמן מאשר אי-פעם בעבר הרי שהשחקנים הראשיים בשוק הפרסום הדיגיטלי הנייד בארה”ב מעבירים הכנסותיהם לתחום המובייל.

חיפוש הוא הפורמט הגדול ביותר בתחום הוצאות הפרסום הנייד.

לדברי אימרקטר קרוב לחמישית (19.1%) מההכנסות של חברת גוגל תגיע מחיפוש נייד [mobile search] לעומת 12.3% בשנת 2012.

בשנת 2015 הנתח של גוגל בתחום זה יגדל כבר לכ- 31%.

עוד אומרת אימרקטר כי 3.8% מהכנסות הפרסום של גוגל בארה”ב השנה יהיו מ- mobile display. ו- 22.9% מכלל ההכנסות בארה”ב יהיו מערוצים ניידים.

42.4% מההכנסות הפרסום של פייסבוק בארה”ב השנה יהיו מתחום המובייל לעומת 17.9% בשנת 2012.