אימרקטר: הפרסום הדיגיטלי אינו עוצר את הגידול בפרסום בטלוויזיה בארה”ב שיגיע ב- 2013 ל- 66.35 מיליארד דולר

דו”ח של חברת המחקר eMarketer שפורסם ב- 3 באפריל 2013 אומר כי הפרסום הדיגיטלי אינו עוצר את הגידול בפרסום בטלוויזיה בארצות הברית שיגיע בשנת 2013 להיקף של 66.35 מיליארד דולר לעומת 64.54 מיליארד דולר בשנת 2012.

עד שנת 2017 צפוי שיעור גידול שנתי מצטבר של 3.7% בפרסום בטלוויזיה בארצות הברית, ליותר מ- 75 מיליארד דולר באותה שנה. מדובר בשיעור גידול נמוך בהרבה מזה של הוצאות הפרסום הדיגיטלי.