אימרקטר: המכירות הקמעונאיות בארה”ב ב- 2013 הסתכמו ב- 4.5 טריליון דולר

דו”ח של חברת המחקר eMarketer אומר כי המכירות הקמעונאיות בארה”ב ב- 2013 הסתכמו ב- 4.5 טריליון דולר, גידול של 4.2% לעומת שנת 2012. מסחר אלקטרוני היווה חלק משמעותי מנתון זה עם גידול של 16.9% בשנת 2013 או כ- 40 מיליארד דולר.

חברת המחקר eMarketer אומרת כי המכירות הקמעונאיות בארה”ב ב- 2014 יסתכמו ב- 4.7 טריליון דולר, גידול של 4.4%.

המכירות הקמעונאיות בארה”ב ב- 2018 יסתכמו ב- 5.5 טריליון דולר, גידול של 4% לעומת 2017.

המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארצות הברית יגדל בשיעור של 15.5$ בשנת 2014 ויסתכם ב- 304.1 מיליארד דולר לעומת 263.3 מיליארד דולר בשנת 2013.

המסחר האלקטרוני היווה 5.8% מכלל המכירות הקמעונאיות אשתקד אולם הוא צפוי לגדול מידי שנה עד לנתח של 8.9% בשנת 2018.

מסחר נייד [mCommerce] קמעונאי – הכולל מוצרים ושירותים שנרכשו באמצעות מכשירים ניידים לרבות מחשבי לוח (טבלטים)] גדל בשנת 2013 בשיעור של 70% ל- 42.13 מיליארד דולר.

בשנת 2014 צפוי המסחר הנייד לגדול בשיעור של 37.2% ל- 57.79 מיליארד דולר, או כחמישית מכלל מכירות המסחר האלקטרוני הקמעונאי ו- 1.2% מכלל המכירות הקמעונאיות.

בשנת 2014 יהיו המכירות באמצעות טבלטים כשני-שלישים מכלל מכירות המסחר הנייד ובשנת 2018 נתון זה יגדל לכ- 75%.