אימרקטר: הוצאות ה- Mobile Advertising בארה”ב יגדלו השנה בשיעור של 22.2%

14:47 05.02.2021

קטגוריות: פרסום/שיווק/מדיה

תגים: ,

דו”ח של חברת המחקר eMarketer  שפורסם ב- 28 בינואר 2021 אומר כי הוצאות ה- Mobile Advertising בארצות הברית יגדלו בשנת 2021 בשיעור של 22.2% ל- 117.35 מיליארד דולר. לדברי אימרקטר,

מגיפת קורונה פגעה בשיעור הגידול של ההוצאות בתחום הפרסום הנייד.

התחזית הקודמת של אימרקטר הייתה להיקף הוצאות של 123.59 מיליארד דולר.

יחד עם זאת, אומרת אימרקטר, בשל השימוש המוגבר במובייל צפויות ההוצאות להמשיך לגדול ובשנת 2023 הן צפויות להסתכם ב- 145.38 מיליארד דולר.